Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوسکتس هم تحت تاثیر عملکرد آژاکس قرار گرفته و آنها را از مدعیان قهرمانی می‌داند.

طرفداری - سرخیو بوسکتس، هافبک بارسلونا به صعود این تیم و آژاکس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

بارسا شب گذشته موفق شد با ارائه نمایشی برتر، در بازی برگشت هم منچستریونایتد را این بار با 3 گل شکست داده و در مجموع با پیروزی قاطع 4-0، برای اولین بار از سال 2015 راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف بارسا یکی از میان پورتو و لیورپول خواهد بود. در دیگر بازی شب گذشته هم آژاکس دست به کار بزرگی زد و در تورین پیروز شد تا یکی دیگر از مدعیان قهرمانی را هم حذف کرده باشد. تاتنهام یا منچسترسیتی رقیب تیم تن هاگ در مرحله بعدی خواهند بود.

به گزارش as، سرخیو بوسکتس پس از بازی شب گذشته گفت:

خیلی خوب کار کردیم. اینکه توانستیم پس از سه سال ناکامی در مرحله یک چهارم نهایی، با چنین برتری قابل توجهی به جز دقایق ابتدایی بازی، به نیمه نهایی برسیم جای خوشحالی دارد. از شروع یونایتد غافلگیر شدیم ولی بعد از گذشت دقایقی روند بازی عوض شد. گل اول لئو فوق العاده بود و پس از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم. فشار آوردیم؛ فشرده و تیمی بازی کردیم و نهایتا هم کار تمام شد. سه سال پشت در یک چهارم نهایی ماندیم ولی هرگز افکار منفی راجع به تیم نداشتیم. تیم همان طوری در این بازی حاضر شد که می‌باید حاضر می‌شد؛ بدون توجه به نتیجه بازی رفت. مهم این است که در نیمه نهایی هستیم گرچه می‌خواهیم بیش از این پیش برویم.

تشویق ده لیخت از سوی هواداران؟

بله من هم وقتی متوجه شدم که هواداران یکباره شروع به تشویق کردند و فهمیدم یوونتوس گل خورده است. لیگ قهرمانان اروپا تورنمنت بسیار دشواری است. یووه یکی از مدعیان قهرمانی بود ولی حذفش جای تعجبی هم ندارد. از آن سو کسی فکر نمی‌کرد آژاکس یکی از مدعیان باشد ولی حالا در نیمه نهایی است چون لیاقتش را داشت و آن را به دست آورد. بارسا حالا تیمی مستحکم است. در طول فصل کمی برای بسته نگه داشتن دروازه مشکل داشتیم ولی در این مقطع از فصل در فرم بسیار خوبی قرار داریم و کلین شیت می‌کنیم. همه نهایت تلاششان را به کار می‌گیرند. در مراحل حذفی کلین شیت کردن بسیار مهم است.

مسی؟

لئو همه رکوردها و همه چیزهای خوب و مثبتی که می‌توان داشت را دارد چون بهترین بازیکن دنیا است. این هم یک رکورد دیگر بود که او دیر یا زود می‌شکست.

خوشحالی پس از گل کوتینیو؟

این صحنه را ندیدم. فقط دیدم با اشتیاق زیاد گلش را جشن گرفت. به نظرم بابت همه انتقادهایی که از او شد و فشارهایی که روی دوشش قرار داشت، گل مهمی برای فیلیپه بود.

حریف بارسا در نیمه نهایی؟

لیورپول قبل از بازی رفت با پورتو هم شانس نخست صعود بود و حالا با توجه به برد بازی رفت، شانس حتی بیشتری برای رسیدن به نیمه نهایی دارد. به نظرم حریفمان لیورپول خواهد بود ولی باید بازی برگشت هم انجام شود. بارسا شانس نخست قهرمانی است؟ ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم؛ همان طور که در مرحله یک چهارم نهایی فکر نمی‌کردیم. حتی آژاکس که مردم فکر نمی‌کردند مدعی باشد، با بازیکنان جوان و باکیفیتش از شانس‌های قهرمانی است. جای تعجبی نخواهد بود که آنها به فینال هم برسند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن

بازیکنی که بدون هزینه به لورکوزن آمد و در کمتر از یک سال به یکی از بهترین های جهان تبدیل شد.

در جریان برتری ۲-۰ بایرلورکوزن مقابل آاس رم در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، الخاندرو گریمالدو بازهم درخشان ظاهر شد و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

گریمالدو که در آکادمی بارسلونا پرورش یافته و سابقه بازی در بارسلونا ب‌ را در کارنامه دارد، در ۲۸ سالگی زیر نظر ژابی آلونسو به بهترین فرم ممکن برای یک بازیکن در پست وینگ بک چپ رسیده است. او در تابستان گذشته پس از اتمام قراردادش با بنفیکا به عنوان بازیکن آزاد به لورکوزن پیوست و تاکنون در ۴۶ بازی برای این تیم در همه رقابت ها، آمار فوق العاده ۱۱ گل و ۱۸ پاس گل را ثبت کرده است.

گفتنی است فریمپونگ در پست وینگ بک راست نیز آماری عالی در فصل جاری دارد؛ ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل در ۴۲ بازی برای لورکوزن.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی