Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@02:15:33 GMT

تولد نوزاد بدون پوست در تگزاس! + عکس(۱۴+)

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۲۳۰

تولد نوزاد بدون پوست در تگزاس! + عکس(۱۴+)

رکنا: پسر بچه ۳ ماهه به نام " Ja'bari Gray " که در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی در تگزاس متولد شد که مبتلا به بیماری نادری است که تقریبا هیچ پوستی در گردنش وجود ندارد و به همین دلیل سرش به دلیل عدم پوست در گردن، به سینه اش چسبیده است و با این حال پزشکان با بررسی درمان‌های حیاتی قصد درمان کردن این نوزاد تازه متولد شده را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردن این نوزاد تازه متولد شده تنها قسمتی نیست که پوست ندارد و در کنار آن پلک هایش و همچنین انگشتانش به دلیل عدم وجود پوست به یکدیگر چسبیده اند. با این حال این نوزاد ۳ ماهه هم اکنون در بیمارستان کودکان هوستون بستری می‌باشد و تیم پزشکی THC با بررسی هر چه دقیق‌تر برنامه‌ای را برای درمان این نوزاد در پیش گرفته اند.

 

با این حال پزشکان ابتدا مسیر تنفس وی را باز کرده اند تا ابتدا مشکل نفس کشیدن آن برطرف شود و سپس سایر قسمت‌های آن درمان شوند و پزشکان درباره این نوزاد تازه متولد شده، اعلام کردند که ابتدا برش بسیار دقیقی در گردن آن انجام خواهد شد تا گردن و سینه آن جدا شوند.

با این وجود هنوز اطمینان کافی نسبت به درمان کامل این نوزاد نیست و پزشکان معالجه و درمان کافی آن را تایید نکرده اند و هنوز در طی این مدت کوتاه والدین این نوزاد چیزی نزدیک به ۲۳۸۰۰ دلار برای درمان نوزاد خود پرداخت کرده اند و گفته می‌شود که هزینه درمان کلی چنین معالجه‌ای چیزی نزدیک به ۵۰ هزار دلار است!

از این رو پزشکان بر این باورند که این نوزاد مبتلا به بیماری کاملا نادر " epidermolyosis bullosa " می‌باشد که یک نوع اختلال ژنتیکی است که سبب چنین مشکلی می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: تگزاس عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، شش سال قبل، چند تجمع در دانشگاه‌های مختلف تگزاس با سرکوب پلیس همراه شد پس از این اتفاقات، چهار سال قبل گَرِگ اَبِت فرماندار ایالت تگزاس یک قانون جدید را در این ایالت تصویب کرد.

قانونی که شش ماه قبل هم در جشن هفته آزادی بیان مورد حمایت جامعه دانشگاهی قرار گرفت.

اما اَبِت از هفته گذشته دپارتمان ایمنی عمومی را برای کمک به سرکوب اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستن مستقر کرد.

دانشجویان در دانشگاه‌های ایالتی که فرماندارش قانون آزادی بیان را تصویب کرده حالا با اسپری فلفل و ضرب و شتم از سوی پلیس مواجه‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • (اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو
  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند