Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:15:50 GMT

ایستگاههای صلواتی خدمات فرهنگی هم ارائه کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۶۶۲

ایستگاههای صلواتی خدمات فرهنگی هم ارائه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا میرزایی در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی شهرستان قزوین که ظهر چهارشنبه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی باید به صورت تخصصی فعالیت کنند تا دستاوردهای و نتایج برنامه‌ها مطلوب‌تر باشد.

وی بیان کرد: برپایی ایستگاههای صلواتی در مناسبت‌ها از کارهای خوبی است که باید تلاش کنیم تا هر ایستگاه صلواتی به یک ایستگاه فرهنگی و معنوی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی تصریح کرد: از برپاکنندگان ایستگاه‌های صلواتی و جشن‌های خیابانی و سالنی درخواست می‌کنیم نسبت به دریافت مجوزهای لازم از مراجع قانونی اقدام کرده و برای توزیع نذورات از ایجاد هر گونه مزاحمت برای شهروندان از لحاظ صوتی و ایجاد ترافیک پرهیز کنند.

حجت الاسلام میرزایی یاد آور شد: برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان لازم است از هرگونه هزینه‌های غیرضروری پرهیز کنیم و هزینه‌های صرفه جویی شده را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین از برگزاری جشن روزه اولی‌های پسر در قزوین هم خبر داد و گفت: برگزاری مراسم اعتکاف برای دانش آموزان در دهه سوم ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

در ادامه این جلسه در خصوص تأمین امنیت نظامی، فضاسازی محیطی به مناسبت نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان، غبار روبی مزار شهدا با همکاری نهادهای متولی، تقدیر از فعالان فرهنگی و مذهبی، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع مهدویت در مدارس تصمیماتی گرفته شد.


 

کد خبر 4593728

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی قزوین محمد میرزایی هیات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن