Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:29:03 GMT

تهدید سیل به فرصت همدلی تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۹۷۷

تهدید سیل به فرصت همدلی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سید حسام هاشمی ظهر چهارشنبه در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش ویژه استان مازندران که در اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد با اشاره به سیل اخیر در برخی از استان‌ها اظهار داشت: سیل اخیر هر چند یک تهدید بوده ولی مثل همیشه ملت ما تبدیل به فرصت کرده و برکات آینده‌ای خواهد داشت.

وی ادامه داد: نظام این همه دشمن دارد ولی اتحاد، وحدت و یکپارچگی را در سیل اخیر دیدیم و حتی از کشورهای دیگر برای کمک رسانی آمدند که ناشی از همبستگی و همدلی ملت ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با اشاره به تقرقه افکنی دشمنان و اقدام خصمانه ترامپ در تروریست خواند سپاه پاسداران اظهار داشت: از اول انقلاب ارتش و سپاه یکی بودند ولی کار دشمن تفرقه افکنی است و من به عنوان یک ارتشی افتخار می‌کنم که روزی سپاهی بوده و هستم و به آمریکا و استکباری که سپاه را تروریست قلمداد کردند، تو دهنی خواهیم زد.

وی ادامه داد: اقدام خصمانه ترامپ موجب شد تا مجلسیان لباس سپاهی بپوشند و امروز رئیس اتاق بازرگانی هم لباس سپاهی می‌پوشد و خدمتی بود که در آن به سپاه کرد.

این مسئول با گرامیداشت روز ارتش، ارتش را بازوی توانای انقلاب اسلامی دانست و گفت: روز ۲۹ فروردین را حضرت امام راحل برای تقویت ارتش نامگذاری کرد زیرا تضعیف ارتش حرام است و ارتش در برهه‌های مختلف اقتدار خود را به نمایش گذاشته است.
 

کد خبر 4593766

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد