Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فدراسیون فوتبال ایران بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی در تدارک انتخاب جانشین وی است و در این بین مذاکراتی را با گزینه های مختلف انجام داده است. در این بین اسامی مختلفی برای حضور در ایران مطرح شد، از لورن بلان یا وینچنزو مونتلا و در آخر هم یورگن کلینزمن.

 

با این وجود جدیدترین نامی که برای هدایت تیم ملی ایران مطرح شده خوان لوپتگی سرمربی پیشین رئال مادرید است که شایعه شده فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با این مربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین مهدی تاج بارها و بارها از اسامی مطرح شده در رسانه ها ابراز بی اطلاعی کرده اما همچنان معتقد است که مربی تیم ملی به زودی معرفی خواهد شد و در فیفا‌دی اردیبهشت ماه روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

 

خبرنگار ما در این ارتباط با محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تماس گرفت و در خصوص زمان انتخاب سرمربی تیم ملی از وی سوال کرد که اسلامیان پاسخ داد: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بر عهده رئیس فدراسیون است و او در حال مشورت برای انتخاب سرمربی تیم ملی است و هر زمان به نتیجه برسند این موضوع را اعلام خواهند کرد.

 

وی افزود: اگر روی گزینه‌ای به جمع بندی برسند قطعا با اعضای هیات رئیسه موضوع را در میان خواهند گذاشت و در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم در این مورد بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان این موضوع که نشست آینده هیات رئیسه این فدراسیون روز دوشنبه برگزار می‌شود در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور کلینزمن در ایران و جدید در مورد مذاکرات با خوان لوپتگی مطرح شده است گفت: اسامی که شما می‌گویید را من نشنیده‌ام.اول باید گزینه ها توسط فدراسیون فوتبال جمع بندی شود و سپس به هیات رئیسه بیاید.

 

اسلامیان تاکید کرد: هیات رئیسه مسائل اجرایی را بر عهده ندارد، وقتی رئیس فدراسیون به جمع بندی رسید موارد را به هیات رئیسه منتقل می‌کند و مثلا می‌گوید روی این 3 گزینه به جمع بندی رسیدیم که البته هنوز به این فاز نرسیده است. این مباحثی هم که در رسانه ها مطرح می‌شود به نظرم خلاف واقع است.

 

وی در پایان در خصوص شکایت کی‌روش و تغییرات در تیم ملی امید گفت:اجازه بدهدی نشست آینده اعضای هیات رئیسه فدراسیون برگزار شود و بعدا در خصوص موارد مختلف صحبت خواهیم کرد.

 

فارس

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کلینزمن سرمربی تیم ملی محمود اسلامیان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال