Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ایران در واکنش به مانع‌تراشی‌های آمریکا در راه تجارت ایران گفت: ما مشکلی با شرکای آمریکا نداریم اما به آمریکا اجازه نخواهیم داد تجارت ما با کشورهای دیگر را زیر سوال ببرد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ بین الملل دیپلماسی ایران ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به آنکارا، محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات عالی‌رتبه ترکیه به آنکارا سفر کرده است، پس از دیدار و گفتگو با مقامات این کشور از جمله رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه و همچنین مصطفی شنتوپ رئیس پارلمان ترکیه در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پیرامون این سفر پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف در پاسخ به سوال یک خبرنگار ترک درباره اینکه اگر دوره معافیت ترکیه از تحریم‌های آمریکا تمدید نشود، برنامه ایران چه خواهد بود؟ گفت: معتقدم آمریکا می‌خواهد روابط کشورهای دیگر را تحت کنترل خود داشته باشد اما هیچ وقت یک دولت نمی‌تواند برای حفظ دیدگاه‌های برخی عناصر، منافع کشورهای دیگر را به خطر اندازد و نادیده بگیرد.

وزیر خارجه در ادامه افزود: ما مشکلی با شرکای آمریکا نداریم، اما به آمریکا اجازه نخواهیم داد تجارت ما با کشورهای دیگر را زیر سوال ببرد.

ظریف با اردوغان دیدار و گفتگو کردظریف در آنکارا با چاووش اوغلو دیدار کرددیدار ظریف با رئیس پارلمان ترکیهظریف: به آمریکا اجازه نمی‌دهیم روابطمان با کشورهای دیگر را تحت تاثیر قرار دهد

 

انتهای پیام/

R36355/P/S8,95,1414/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ظریف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظریف ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا

وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از سخنرانی خود در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر خارجه ترکیه ملاقات و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در چهارمین دیدار خود در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه گفت و گو و رایزنی کرد.

پیش از این، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود از مصر، اندونزی و عربستان سعودی دیدار کرده بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا