Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:39:15 GMT

حمیدرضا یاری برای ۴ سال سکان‌دار هیئت کشتی همدان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۶۴۵

حمیدرضا یاری برای ۴ سال سکان‌دار هیئت کشتی همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان همدان با حضور دبیر فدراسیون کشتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضای مجمع با ۵ کاندیدا در سالن کنفرانس ورزشگاه سردار شهید علیرضا شمسی‌پور برگزار شد.

در این مجمع حمیدرضا یاری، وحید بی گم جانی، محمد فتحی، حمیدرضا مومیوند و میثم مصطفی جوکار کاندید ریاست هیئت کشتی استان همدان بودند که تمام کاندیدا به نفع حمیدرضا یاری پیش از آغاز رأی‌گیری استفاده دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پایان رأی‌گیری حمیدرضا یاری با ۱۶ رأی از ۱۶ آرای مأخوذه برای ۴ سال به‌عنوان ریاست هیئت کشتی استان همدان انتخاب شد.

دبیر فدراسیون کشتی بعد از پایان رأی‌گیری در مجمع انتخاباتی گفت: با توجه به تعداد آرایی که در این مجمع به حمیدرضا یاری داده شد نشان از اتحاد و وفاق در کشتی همدان دارد و این تعداد آرا به‌طورقطع بار سنگینی را نیز بر دوش ایشان خواهد گذاشت.

رضا لایق افزود: روزی کشتی استان همدان جایگاه بسیار خوبی در کشور داشت اما امروز جامعه ورزش همدان از جایگاه کشتی رضایت ندارند و باید خانواده کشتی استان همدان تلاش کنند تا کشتی استان را به جایگاه واقعی‌اش بازگردانند.

وی بابیان اینکه رمز موفقیت کشتی استان همدان همدلی و اتحاد است، بیان کرد: تمامی اعضای مجمع باید تلاش کنند این اتحاد بیشتر و ادامه‌دار شود تا بتوان کشتی استان همدان را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

لایق خاطرنشان کرد: یاری از مدیران ورزشی و توانمند استان همدان بوده که به‌طورقطع در آینده منتظر تحول در کشتی استان همدان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مجمع گفت: از روز اولی که به همدان آمدم یکی از دغدغه‌های اصلی من رشته کشتی بود چون می‌دانستم همدان سابقه خوبی در این رشته ورزشی دارد.

محسن جهانشیر افزود: از همان روز اول تلاش کردم تا بتوانم هرچه سریع‌تر وضعیت کشتی استان همدان را با برگزاری مجمع انتخاباتی سروسامان بدهم.

وی بابیان اینکه کشتی همدان باید به جایگاه گذشته خود بازگردد، بیان کرد: تمام کسانی که امروز در این مجمع به حمیدرضا یاری رأی اعتماد دادند باید تا پایان کار در میدان عمل حضورداشته باشند و ایشان را یاری کنند.

جهانشیر خاطرنشان کرد: به‌طورقطع با این اعتماد خوب اعضای مجمع به‌زودی کشتی استان همدان بر نوار موفقیت قدم خواهد برداشت.

کد خبر 4593714

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی مجمع انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد