Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۵۰ کتاب درباره خاطرات فرماندهان و رزمندگان مازندرانی در دفاع مقدس تا پایان امسال چاپ و انتشار خواهد یافت، گفت: این کتاب‌ها در دو بخش کارنامه و خاطرات شفاهی رزمندگان و فرماندهان استان در دفاع مقدس جمع اوری و چاپ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار در استان بر مبنای توانمندی‌های خود در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه دارد، افزود: در حوزه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ۱۹۵ کتاب منشر شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: هدف این اداره کل شناسایی فرماندهان مازندرانی در دوران دفاع مقدس و جمع آوری خاطرات شفاهی شهدا، جانبازان، رزمندگان و فرماندهان در جنگ تحمیلی ایران و عراق است.
ملکی افزود: این خاطرات در قالب کتاب انتشارمی یابد یا در مخزن موزه دفاع مقدس با عنوان تاریخ دفاع مقدس ماندگار شود.
وی از رونمایی کتاب خاطرات امیر یزدان ستان فرمانده ارتش مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس امروز اشاره کرد و گفت: کتاب تن من مباد تاریخ شفاهی امیر داریوش یزدان ستان است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: گفتگو و پژوهش این کتاب را مریم سادات ذکریایی و نویسندگی فاطمه قنبری تهیه و در سال ۹۷ توسط انتشارات سرو سرخ وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چاپ شد.
انتهای پیام/آ
انتشار کتاب‌های رزمندگان و فرماندهان مازندرانی تا پایان امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد