Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:08:06 GMT

بلیت دیدار حساس نساجی و پدیده اینترنتی به‌فروش می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۹۳۷۰

بلیت دیدار حساس نساجی و پدیده اینترنتی به‌فروش می‌رسد

بلیت بازی تیم‌های نساجی مازندران و پدیده به صورت اینترنتی فروخته می‌شود. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر،بلیت بازی تیم‌های نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو که جمعه 30 فروردین در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر برگزار می‌شود به صورت الکترونیکی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای تماشای این بازی می‌توانند با مراجعه به سایت www.sportmart.ir بلیت این بازی را تهیه کنند.

اصفهان| پایان بلیت‌‌فروشی در مجموعه شفق و ایثارگران فولادشهر؛ درهای ورزشگاه باز شد‌دایی: نهادهای نظارتی به بلیت‌فروشی تقلبی و کارخانه روغن نباتی ورود کنند/ کوچولو! حرفی بزن که تا آخر پای آن بمانیظرفیت‌های گردشگری سلامت اردبیل قابلیت معرفی در سطح بین‌المللی را دارد

نساجی هم اکنون با 26 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول و پدیده با 46 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط متفاوتی را در جدول لیگ بیست و سوم تجربه می کنند. پرسپولیس در رده دوم برای سبقت از استقلال تلاش می‌کند تا بار دیگر به صدر جدول برسد.

در سوی دیگر میدان، نساجی مازندران با کسب ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول است تا سایه سقوط به لیگ دسته اول را احساس کنند. از این رو مالک باشگاه نساجی برای ارتقای روحیه شاگردان ساکت الهامی پاداش ویژه ای را در نظر گرفت تا در صورت کسب پیروزی و خروج از منطقه سقوط مبلغ قابل توجهی را به صورت نقد پس از پایان سوت مسابقه دریافت کنند.

پاداشی که حدودا سه برابر بردهای این تیم در فصل جاری خواهد بود تا نساجی با روحیه ای مضاعف برای دیدار با سرخپوشان آماده شوند. این در حالی است که پرسپولیس هنوز موفق به تسویه کامل با بازیکنان خود بابت پاداش بردهای نیم فصل دوم نشده است.

کد خبر 6097675

دیگر خبرها

  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح
  • اقدام جالب باشگاه نساجی برای دیدار حساس در اهواز
  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس