Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم اسکواش بانوان نامی نو گفت: با توجه به پخش شدن بازیکنان ملی‌پوش در همه تیم‌ها، رقابت‌های این فصل سخت‌تر است و تیم قهرمان مشخص نیست اما نامی‌نو فرصت صعود به جایگاه نایب قهرمانی را دارد.

اکرم مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط تیمش برای حضور در دور پایانی مسابقات لیگ برتر،  اظهار کرد: در نیم‌فصل نخست مسابقات توانستیم با کسب بیشترین امتیاز در صدر جدول بایستیم؛ در ادامه مسابقات با باختی که مقابل تیم یزد دادیم به رده سوم جدول سقوط کردیم و در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مرحله جام حذفی و دور آخر مسابقات لیگ از فردا (پنجشنبه) به میزبانی تهران، ادامه داد: امروز عازم تهران هستیم. در نخستین روز از این مرحله، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه باید باید به مصاف تیم اراک برویم. دومین دیدارمان نیز جمعه ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه مقابل تیم فرش کاخ آران و بیدگل است.

مشایخی اضافه کرد: در مرحله جام حذفی این دوره از مسابقات نیز از ساعت ۱۷ روز جمعه ۳۰ فروردین ماه به مصاف تیم اراک می‌رویم که در صورت پیروزی در این دیدار، روز شنبه باید مقابل برنده بازی دانشگاه آزاد تهران و ماتریس یزد بازی کنیم. امیدواریم امسال نیز بتوانیم جایگاه قهرمانی جام حذفی سال گذشته را حفظ کنیم.

وی در رابطه با شرایط بازی‌های مرحله آخر مسابقات لیگ برتر، تصریح کرد: حریف اصلی ما تیم دانشگاه آزاد تهران است؛ در دو بازی که با این تیم به میدان رفته‌ایم موفق به پیروزی نشدیم. یزد هم حریف بعدی ما است. صعودمان به رتبه دوم جدول و کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بستگی به نتیجه دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و یزد دارد. در صورت برد تیم یزد مقابل دانشگاه آزاد و از طرفی پیروزی نامی‌نو در دو بازی خود، عنوان نایب قهرمانی امسال هم به تیم نامی‌نو اصفهان می‌رسد.  

سرپرست تیم اسکواش بانوان نامی‌نو اصفهان با تأکید بر اینکه سطح مسابقات امسال بالاتر رفته و بازی‌ها سخت‌تر است، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان در یک تیم متمرکز نیستند و در همه تیم‌ها پخش شده‌اند به طوری که هر تیم شانس قهرمانی دارد.

مشایخی با بیان اینکه تعداد باشگاه‌هایی که در بخش بانوان با قدرت تیمداری می‌کنند، زیاد نیست و اکثر باشگاه‌های بزرگ فقط در بخش آقایان فعالیت دارند که به نظر من نوعی تفاوت جنسیتی است، اظهار کرد: باید در کنار ورزش آقایان، به بخش بانوان نیز توجه شود چراکه بانوان ورزشکار پتانسیل زیادی در کسب مقام و افتخارآفرینی در تورنمنت‌های مختلف داخلی و خارجی دارند اما نیاز به حمایت دارند. البته باشگاه نامی‌نو در این فصل در رشته‌های مختلف بانوان در سطح کشوری تیمداری کرد که جای تشکر دارد.

وی در رابطه با حضورشان در فصل آینده با نام نامی‌نو، گفت: تا الان باشگاه نامی‌نو برای تیمداری در رشته اسکواش در فصل‌پیش‌رو صحبتی نکرده و هنوز چیزی مشخص نیست؛ باشگاه بهترین عملکرد را از ما می‌خواهد و ما هم طبق توان بازیکنانمان تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون اسکواش ورزش بانوان ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم

گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  پس از تساوی سرخپوشان مقابل سپاهان اظهار کرد: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم، اما امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.

او افزود: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید! او  ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند، اما امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.

گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد