Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حسین عبدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت سرقت مسلحانه و خشن در استان روی نداده و میزان جرایم خرد مانند سرقت دوچرخه و کیف قاپی 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه در مجموع سرقت ها میزان وقوع سرقت در استان 7 درصد رشد یافته است، اظهار داشت: بیش از 100 درصد سرقت ها کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان از استان های امن و کم وقوع جرایم در ایام نوروز بود، گفت: در این مدت 4 باند سرقت در استان متلاشی شده و میزان دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش یافته است.
سردار عبدی، ادامه داد: از کل سارقان دستگیر شده 76.2 درصد معتاد، 96.2 درصد مرد، 81.5 درصد سابقه دار، 7.2 درصد غیر بومی و 83.9 درصد بیکار بودند.
وی با اشاره به اینکه میزان جرایم کلاهبرداری در ایام طرح نوروزی امسال 14 درصد نسبت به طرح نوروزی سال گذشته کاهش یافته است، یادآوری کرد: در این مدت میزان نزاع و درگیری فردی 20 درصد و نزاع با سلاح سرد 26 درصد کاهش یافته و نزاع و درگیری دسته جمعی در حد مهار بوده و مانند سال گذشته 11 مورد روی داده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در طرح نوروزی سال گذشته 172 کیلوگرم انواع مخدر کشف شده بود و این میزان در طرح نوروزی امسال 330 کیلوگرم بوده که نشان از افزایش 91 درصدی کشفیات مواد مخدر دارد.
سردار عبدی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار امسال «رونق تولید» مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، افزود: در این راستا نیروی انتظامی با قاچاق کالا و ارز مبارزه می کند به طوری که در سال گذشته به ارزش بیش از 74 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قالب 56 پرونده کشف و توقیف شد.
وی با بیان اینکه در این راستا 64 قاچاقچی دستگیر و 30 دستگاه خودرو توقیف شده است، گفت: در مجموع ارزش ریالی کشف قاچاق کالا در استان 352 درصد افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی عمده کالاهای قاچاق کشف شده را شامل تلفن همراه، پوشاک، تجهیزات ماهواره و لوازم خانگی اعلام کرد و اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال مردم 83 هزار و 812 مورد با پلیس 110 تماس گرفتند که این تعداد نسبت به ایام نوروز سال گذشته بیش از 45 درصد افزایش نشان می دهد.
سردار عبدی ادامه داد: از این تماس ها 37 هزار و 517 مورد منجر به عملیات پلیس در سطح شده است و در بقیه موارد مردم راهنمایی و اطلاعات از پلیس درخواست کرده اند.
وی گفت: در سال 96 براساس آمار پزشکی قانونی 678 نفر در اثر تصادفات جاده ای فوت کرده بودند در حالی که در طول سال 97 این تعداد به 780 فوتی و حدود 11 هزار مصدوم رسید.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت خوب مردم در اجرای طرح نوروزی امسال یادآوری کرد: با همکاری رسانه ها و سازمان های مختلف تعداد تلفات 38 درصد کاهش یافت و از 50 فوتی طرح نوروزی سال گذشته به 31 فوتی در نوروز امسال رسید و 11 درصد نیز مصدوم کاهش یافته است.
سردار عبدی، تعداد تردد از جاده های استان در تعطیلات نوروز امسال را بیش از 16 میلیون و 444 هزار و 608 مورد اعلام کرد و ادامه داد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش یافته است.
وی از مردم خواست مشخصات اقلام خود در منزل مانند شماره سریال و کدهای آن ها را ثبت کنند تا در زمان بروز سرقت بتوانند کالاهای خود را که پلیس موفق به کشف آن ها شده و از طریق سامانه «نما» منتشر می کند، پیدا کنند.
سردار عبدی، با قدردانی از کارکنان نیروی انتظامی و پلیس که در ایام نوروز به صورت شبانه روزی در آماده باش بودند، افزود: در طرح نوروزی امسال مردم با 729 مورد تماس با شماره تلفن 197 میزان قدردانی خود از نیروهای پلیس را نشان دادند به طوری که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 83 درصدی برخوردار بود.
8023/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تصادفات جاده ای خودرو رهبر معظم انقلاب اسلامی قاچاق کالا و ارز ماهواره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت

ایتنا - اتریوم پیش از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ‌کنگ، به میزان سه درصد کاهش یافت و بیت‌کوین نیز در همان زمان افت کرد.
ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.
تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که  ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۱.۵۰  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۰۴ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۶۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۰.۹۹ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته