Web Analytics Made Easy - Statcounter

از حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز آسمان خوزستان با پدیده گرد و خاک مواجه شد به طوری که میزان غلظت آلایندگی این پدیده در اهواز به بیش از حد مجاز رسید. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بعد از یک ماه از بارش‌های جوی از حوالی ساعت 12 ظهر امروز آسمان خوزستان با پدیده گرد و خاک مواجه شد و این وضعیت در حالی است که مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان از ورود دو سامانه بارشی به استان خوزستان خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رگبارهای پراکنده و وزش باد شدید در اصفهان ادامه دارد؛ گرد و خاک و کاهش دید افقی در شرق استانطوفان و گرد و خاک سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد13 فروردین سامانه بارشی همراه با گرد و خاک در استان یزد پیش بینی می‌شود

براساس آخرین گزارش اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست خوزستان میزان گرد و غبار در ساعت 13:00 امروز در شهرهای آبادان 122 اندیمشک: 95، اهواز: 1172، بندر امام: 230، بهبهان: 129، دزفول: 83، رامشیر: 334، رامهرمز: 215، شوش: 130، شوشتر:105 ،  گتوند: 232، ماهشهر: 325 و هندیجان: 581 میکرو گرم بر متر مکعب بود.

انتهای پیام/  ز

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف با وزش باد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس هواشناسی برای امروز چهارشنبه کاهش نسبی هوا را پیش بینی کرد.
خانم بهروزی گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند جو استان نسبتا پایدار است که البته در برخی نقاط ابر‌ها در آسمان دیده می‌شوند که انتظار داریم به تدریج از میزان آنها کاسته شود.
وی اظهار کرد: پدیده غالب امروز وزش باد خواهد بود به ویژه در کانال بادی استان در شهر‌هایی مثل کوهین، تاکستان و بوئین زهرا و حتی بخش‌هایی از قزوین این پدیده وجود خواهد داشت.
این کارشناس هواشناسی گفت: از فردا پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده جوی پایدار در منطقه خواهیم داشت که به تدریج از از شدت وزش باد کاسته شده و بنابراین دمای هوا افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • اوقات شرعی اهواز، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • آسمان صاف با وزش باد
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان