Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: خانواده بزرگ ورزش در امر امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل آن گونه که انتظار عمومی بود حضوری مؤثر داشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی که جلسه رییسان فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان سخن می‌گفت ضمن قدرشناسی از جامعه ورزش به خاطر حضور پررنگ در موضوع امداد رسانی به آسیب دیدگان از سیل، عملکرد آن‌ها مؤثر را دانست و افزود: فدراسیون‌ها، هیأت‌ها و قهرمانان ورزشی در این اتفاق ناگوار مورد انتظار جامعه ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از همان ابتدای وقوع سیل، با دستور وزیر ورزش و‌جوانان تمامی مدیران کل استان‌ها فعال شدند و تمامی اماکن ورزشی را در اختیار ستاد بحران قرار دادند و آسیب دیدگان از سیل در این اماکن اسکان داده شدند.
معاون وزیر ادامه داد: بیش از یک هزار و صد مکان ورزشی برای این منظور اختصاص داده شد و ضمن این که حضور پررنگ پنج فدراسیون قایقرانی، کوهنوردی، اتومبیلرانی، نجات غریق و پزشکی ورزشی در امر امداد رسانی نقش مؤثری ایفا کردند.
او در ادامه برپایی بیش از ۳۰۰ برنامه گلریزان ادارات کل سمن‌ها و باشگاه‌ها، راه انداری موکب پخت غذای گرم‌، بسیج دو‌هزار سمن برای کمک به سیل زده‌ها به مناسبت هفته توسط معاونت جوانان وزارت به آسیب دیدگان از سیل را جمله برنامه‌ای این وزارتخانه برای حمایت از سیل زدگان عنوان کرد.
احمدی هم‌چنین به سفرهای وزیر ورزش و‌جوانان به مناطق سیل زده و بازدیدهای معاونین و مدیران کل ستادی در طول امدادرسانی را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان و بسیار مثبت در امر امدادرسانی توصیف کرد.
احمدی در پایان گفت: امروز هم پیش از اکران عمومی فیلم تختی برنامه و مراسم کوتاهی با کمک هلال احمر خواهیم داشت تا کمک‌های مردمی و جامعه ورزش برای سیل زدگان را جمع کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالحمید احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان