Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@05:25:01 GMT

کشف زمین خواری در فامنین

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۹۹۳۰

کشف زمین خواری در فامنین

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: پس از کسب خبری مبنی بر اینکه اراضی ملی یکی از روستاهای فامنین توسط یکی از اهالی این روستا به صورت غیر قانونی تصرف و زیر کشت رفته است، موضوع بررسی شد.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری و تعامل با اداره منابع طبیعی شهرستان، این فرد به اتهام تصرف اراضی ملی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق نظر کارشناسان منابع طبیعی، ارزش این اراضی حدود 2 میلیارد و 700 میلیون ریال است.
سردار کامرانی صالح تاکید کرد: پلیس برخورد قاطع با قانون شکنان و سودجویان از اموال عمومی دارد و با تعامل و همکاری سایر نهادها اجازه سوء استفاده از اراضی ملی را نمی دهد.

** کشف مرغ قاچاق در فامنین
فرمانده انتظامی فامنین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی از یک دستگاه کامیون، یک هزار و 176 قطعه مرغ قاچاق و بدون مجوز کشف کردند.
سرهنگ علی حسن حیدری با بیان اینکه یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد اضافه کرد: ارزش مرغ های کشف شده حدود 500 میلیون ریال است.

** دستگیری خرده فروشان موادمخدر در رزن
فرمانده انتظامی رزن گفت: پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
سرهنگ محمد باقرسلگی افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی زمان و محل فعالیت این باند شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه چهار تن از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: در این عملیات مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

** دستگیری سارقان در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه ای در یکی از روستاهای این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش سامن قرار گرفت.
سرهنگ پاسدار داود علی بخشی افزود: با انجام تحقیقات و به کارگیری شگردهای پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار سارق دستگیر و اموال مسروقه کشف شد.
وی تاکید کرد: سارقان همواره دنبال ضعیف ترین استحکامات حفاظتی اموال بوده بنابراین صاحبان اموال با استفاده از تجهیزات بازدارنده می توانند زمینه ارتکاب سرقت را از بین ببرند.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اموال عمومی زمین قاچاق مبارزه با مواد مخدر همکاری و تعامل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر

سرهنگ "حامد شادبهر" با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، گفت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است، افزود: متهم ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ شادبهر در پایان خاطرنشان کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد