Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@19:48:11 GMT

لرستان باز هم سیلابی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۳۸۴

به گزارش تسنیم محمد ناصر هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با وضعیت آب و هوای استان طی ساعات و روز‌های آینده اظهارداشت: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی امروز وزش باد شدید پدیده غالب آسمان استان لرستان است و در برخی از نقاط به ویژه غرب و مرکز استان شاهد بارش خفیف و پراکنده هستیم.

وی افزود: از اوایل صبح روز پنجشنبه بیست و نهم فروردین ماه به تدریج شروع بارندگی به صورت رگبار باران، رعد و برق، احتمال صاعقه و ریزش تگرگ و گاهی وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتاً شدید در سطح استان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هواشناسی استان لرستان عنوان کرد: از فردا شب و تا ظهر روز جمعه در همه نقاط به ویژه در نیمه شمالی و غربی بارش‌ها از شدت و میزان بیشتری برخوردار خواهد بود که طی این مدت آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و نیز رواناب‌های سطحی را به همراه دارد.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از خطرات احتمالی پرهیز از بستن داربست با توجه به وزش باد شدید، پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از قرار گرفتن در فضای باز و مکان‌های مستعد برخورد صاعقه توصیه می‌شود.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور

آفتاب‌‌نیوز :

امروز در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۸؛سامانه بارشی در راه ایران
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور