Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: خدمت بی‌منت به مردم وظیفه همه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است که در این زمینه تلاش برای تحقق اهداف مورد نظر امری و رسالتی خطیر و حساس است. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اظهار داشت: خدمت بی‌منت به مردم وظیفه همه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است که در این زمینه تلاش برای تحقق اهداف مورد نظر امری و رسالتی خطیر و حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  تمامی مسئولین باید با همت و تلاش بیشتر سعی در رفع محرومیت‌های موجود در استان تلاش کنند و استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز برای تحقق این اهداف اولویتی اساسی و مهم است که باید به آن جامه عمل پوشانده شود تا شاهد توسعه مناطق کم‌تر توسعه یافته باشیم.

امام جمعه بوشهر: مسئولان عرصه‌ را برای فعالیت جوانان آماده کنند‌‌مسئولان با تمام نیرو و به شکل جهادی برای حل مشکلات مردم اقدام کنندتهران| مسئولان بهارستان زمینه فعالیت جوانان در حوزه صنعت و تولید را فراهم کنند

 نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: امید و انتظار ما این است که با اقداماتی که در این حوزه انجام شده است شاهد توسعه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشیم و بتوانیم زمینه و بستر توسعه و گسترش را در تمامی مناطق استان فراهم کنیم و توسعه و رشد استان را شاهد باشیم.

عاملی بیان کرد: خوشبختانه ساختمان جدیدالاحداث مجتمع ICT نیز دارای پیشرفت مناسبی است که در این زمینه نیز انتظار می‌رود نمای ساختمان کاملا بومی و سنتی و مطابق با فرهنگ اسلامی باشد چرا که رسیدن به پیشرفت و توسعه همگام با در نظر گرفتن معیارهای اسلامی اولویت اساسی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل نیز تصریح کرد: در استان اردبیل پروژه‌های قابل توجهی به مرحله افتتاح رسیده که ارزش ریالی آن در حدود 37 میلیارد تومان بوده است و خوشبختانه توانستیم تمامی شهرهای استان را به فناوری اینترنت نسل سوم و چهارم مجهز کنیم.

بهروز رزمی افزود: اجرای طرح رومینگ بین اپراتوری با موفقیت در سطح استان بوده است که از طریق اجرای کامل این طرح شاهد پوشش فراگیر تلفن همراه در استان خواهیم بود که این مسئله برای ما یک اولویت اساسی و مهم است که باید در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام داده شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح چهارشنبه عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» شهر سمنان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

این مجموعه بهداشتی و درمانی قرار است با هدف خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار شهر سمنان ساخته شود. بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی سمنان این خانه بهداشت دارای بخش پزشک، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره، سنجش سلامت و… خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم کلنگ زنی این طرح ضمن اشاره به اقدامات خوب دولتمردان در زمینه بهداشت و درمان، گفت: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان ما به خصوص در زمینه بهداشت و درمان باشد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه خدمات خوبی در دولت در بخش سلامت به مردم ارائه شده است، تاکید کرد: ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» با هدف ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم یکی از همین اقدامات خوب است که باید از مسئولان قدردانی کرد.

در حاشیه این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با حضور در مسجد منطقه کهنه دژ پای صحبت‌های مردم نشست. مردم این محله از مشکلات منطقه و محل سکونت خود نکاتی را بیان کردند.

کد خبر 6087412

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل