Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@12:22:49 GMT

مسئولیت ها؛ فرصتی برای خدمتگزاری و سنجش توانایی ها

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۶۹۸

مسئولیت ها؛ فرصتی برای خدمتگزاری و سنجش توانایی ها

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمارستان فرهنگ خسروانی با حضور دکتر علیمحمدی معاونت توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از مسئولان در سالن جلسات بیمارستان برگزار شد.

دکتر علیمحمدی معاون توسعه منابع دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک ارتقای سطح کمی و کیفی بیمارستان تقدیر از زحمات تمامی کارکنان ، از تلاش های صورت گرفته‌مصطفی جدیدی در زمان تصدی مدیریت این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد و برای مهندس غفاری در راستای خدمت خالصانه آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های موجود در بیمارستان فرهنگ خسروانی و لزوم توسعه و تکمیل این ظرفیت ها علیرغم مشکلات موجود گفت: بیمارستان فرهنگ خسروانی به علت واقع شدن در مرکز شهرستان می تواند جایگاه و مامنی در راستای خدمت رسانی به مردم باشد.

وی افزود: این بیمارستان می تواند با تکمیل پتانسیل های خود در کنار دیگر بیمارستان های منطقه کمک حال مجموعه درمان استان باشد.

دکتر حجتی رئیس شبکه بهداشت فراهان نیز در این مراسم ، مدیریت در شرایط فعلی اقتصادی را کاری سخت عنوان کرد و مسئولیت ها را فرصتی برای خدمتگزاری و سنجش توانایی ها برشمرد.

وی در ادامه از فعالیت های مدیر سابق بیمارستان فرهنگ خسروانی تقدیر کرد و از مدیر جدید خواست امور را با استفاده از تجربیات مسئولین سابق و پشتکار در راستای اهداف دانشگاه دنبال کند.

رئیس شبکه بهداشت فراهان، مدیریت در شرایط فعلی را تغییر و اصلاح فرآیندها،ساماندهی، برنامه ریزی، نظارت و کنترل عنوان و تاکید کرد: بایستی با استفاده از منابع و امکانات موجود، حداکثر کارایی و بهره برداری نمود .

مصطفی جدیدی نیز در این مراسم پذیرش مسئولیت را فرصتی دانست که خداوند متعال در اختیار افراد قرار می دهد و اظهار امیدواری کرد: افراد از این فرصت ها به نحو شایسته در خدمت به جامعه بهره برداری کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)

دریافت 59 MB

نفت واژه‌ای موجز با داستانی پرایجاز، قهرمانانی شاخص و تاریخی بسیار شنیدنی‌ است… 

نفت در قاب خاطرات مردم این سرزمین هم غرورآفرین، هم پرجذبه، هم پررمزوراز، هم نمود نعمت، هم محل آرامش و هم محل پرسش است…

صنعتی که هرگاه توسعه یافته و با دانش روز همگام شده و رشد کرده، موجبات ترقی در مناظر دیگر صنعت و توسعه کشور را فراهم آورده است. 

اکنون نیز این قدیمی‌ترین صنعت ایران‌زمین، بخش مهمی از تاریخ روبه‌رشد صنعت و فناوری را شکل می‌دهد. آنچه در صنعت نفت در حال وقوع است می‌تواند درخشان‌ترین فصل آن باشد و این مهم بسته به توان و خواست همه‌ کسانی است که چراغ‌های روشن این صنعت را فراراه پیشرفت و توسعه‌ پایدار این بوم می‌شناسند.

شرح و بسط توانمندی‌ها، کارایی‌ها و کارگشایی‌های این منبع عظیم و تأثیرگذار انرژی در سراسر جهان بر کسی پوشیده نیست و در توصیف اهمیت برخورداری از منابع عظیم نفت و گاز همین نکته بس که ممالک صاحب منابع طبیعی در جهان، همواره در تمام عرصه‌های مهم بین‌المللی تأثیرگذار و نقش‌آفرین بوده‌اند. 

تلاش و مطالعه، پژوهش و علم‌آفرینی و فعالیت مجدانه در این عرصه، بی‌تردید راه‌حلی دقیق و مستند برای رسیدن به اهداف کلان توسعه‌ای و ملی‌مان خواهد بود. 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان