Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، در اولین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب آهن که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز شد.

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن (۸۶ - سعید کریمی)، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور پا به میدان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در نیمه اول به جز دقایق ابتدایی کم موقعیت و کم هیجان دنبال شد .۱۰ دقیقه ابتدایی بازی در اختیار تیم ذوب آهن بود. سبزپوشان اصفهانی با هدایت علیرضا منصوریان بازی را هجومی آغاز کردند و بهترین موقعیت آنها ضربه سر اوساگونا در دقیقه ۵ بود. علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس این ضربه سر را به کرنر فرستاد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با گذشت زمان شرایط بهتری پیدا کردند و بازی از حالت یک طرفهخارج شد. در دقیقه ۱۲ محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس شوتی به سمت دروازه حریف زد که با اختلاف کم به اوت رفت.

در ادامه کیفیت فنی بازی افت کرد و بازی از هیجان افتاد؛ تا جایی که دو تیم از ایجاد موقعیت صد درصد گل ناکام ماندند و نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

در نیمه دوم بازی با سرعت و هیجان بیشتری دنبال شد و هر دو تیم خطرات بیشتری روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. در دقیقه ۴۶ شوت بازیکنان ذوب آهن توسط بیرانوند به صورتنصفه و نیمه مهار شد.

ذوب آهن که بیشتر برنامه‌هایش روی ضربات سر اوساگونا متمرکز شده بود، در دقیقه ۵۹یکبار دیگر دروازه پرسپولیس را تا آستانه باز شدن پیش برد ولی علیرضا بیرانوند توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

پرسپولیس هم حملات پراکنده‌ای روی دروازه ذوب آهن داشت. در دقیقه ۶۲ شوت علی علیپور مهاجم سرخپوشان از داخل محوطه جریمه ذوب آهن به اوت رفت. در دقیقه ۷۱ هم سیامک نعمتی شانس خود را برای گلزنی به ذوب آهن امتحان کرد که رشید مظاهری مانع گل خوردن سبزپوشان اصفهانی شد.

حملات دو تیم تا دقایق پایانی ادامه داشت و سهم پرسپولیس از این حملات بیشتر بود. محمد نادری مدافع پرسپولیس در دقیقه ۸۹ روی کرنر ارسالی می‌توانست گل بزند که ضربه او هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

اشکان خورشیدی داور مسابقه در این بازی به شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی و محمد نادری از پرسپولیس و حمید بوحمدان از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی ۵۵ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. ذوب آهن هم با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و از رده هشتم تکان نخورد.

 
کد خبر 4594049

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت

 در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست