Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@05:38:53 GMT

برانکو ایوانکوویچ: نیمه نخست چهره قهرمان داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۸۰۸

برانکو ایوانکوویچ: نیمه نخست چهره قهرمان داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه در نیمه نخست این بازی، چهره قهرمان نداشتیم، این نیمه برترین نیمه ما در این فصل بود. فرصت‌های زیادی خلق کردیم، باید خارج از خانه مقابل حریف قدرتمندی مثل ذوب آهن گل بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: به خاطر غیبت در کنفرانس قبل از بازی عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ذوب آهن که میزبان این بازی بود تشکر می‌کنم، زمین ورزشگاه فولادشهر  بسیار عالی بود و همه شرایط در این دیدار خوب بود. همچنین از هواداران به‌خاطر حضورشان در ورزشگاه تشکر می‌کنم، استادیوم امروز پر بود.

برانکو تصریح کرد: متأسفانه در نیمه نخست این بازی، چهره قهرمان نداشتیم، این نیمه برترین نیمه ما در این فصل بود. فرصت‌های زیادی خلق کردیم، باید خارج از خانه مقابل حریف قدرتمندی مثل ذوب آهن گل بزنیم.

وی ادامه داد: 

/در حال تکمیل است/

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم