Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: حامل سلام مقام معظم رهبری به تک تک شما هستم و امیدوارم با سه شاخصه فنی، جسمانی و روحی و معنوی بتوانید در مسابقات جهانی پیروز باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان به منظور حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ منچستر در مرکز جهانی تکواندو کشورمان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر امروز (چهارشنبه) و همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان سردار سرلشکر رحیم صفوی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با حضور در تمرین تیم ملی تکواندو از نزدیک روند آماده‌سازی ملی پوشان را پیگیری کرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری ضمن تبریک روز جوان گفت: ولادت حضرت علی اکبر (ع) را به شما جوانان برومند ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم همچون گذشته با حضور پولادگر که یک استاد به تمام معنی هم در بخش ورزش و هم در اخلاق هستند باعث افتخار و سربلندی کشور عزیزمان باشید.

سردار سرلشکر سید رحیم صفوی تصریح کرد: حامل سلام مقام معظم رهبری به تک تک شما هستم و امیدوارم با سه شاخصه فنی، جسمانی و روحی و معنوی بتوانید در مسابقات جهانی پیش‌رو موفق و پیروز شوید. مطمئن باشید در میدان مبارزه به غیر از قدرت جسمی؛ قدرت معنوی که از خداوند، امیرالمومنین و بقیه‌الله اعظم که صاحب این کشور و انقلاب هستند می‌گیرید، در پیروزی شما تاثیرگذار است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری افزود: امیدوارم با این سه شاخصه پرچم ایران را بر قله‌های افتخار رقابت‌های جهانی به اهتزار در آورده و قلب مقدس امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب را شاد نمایید. جملات حضرت آقا را در سال ۱۳۹۴ و پس از کسب عنوان قهرمانی تکواندو ایران در مسابقات جهانی فراموش نکرده‌ام، آرزو می‌کنم در سال‌جاری نیز با افتخارات و پیروزی‌هایی که شما به دست می‌آورید شاهد پیام دیگری از مقام معظم رهبری باشیم. شما را به خدا می‌سپارم و از او می‌خواهم به حق امیرالمومنین (ع) قوت قلب و جسم و پیروزی به شما بدهد و نگهدارتان باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو مشاور عالی فرمانده کل قوا ورزش ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید