Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی جزئیات رسیدگی به پرونده سواستفاده از تسهیلات مسافرتی و قاچاق گوشی تلفن همراه را اعلام کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: ۳ نفر که به اتهام ورود غیر قانونی گوشی تلفن همراه و سو استفاده از تسهیلات مسافری و ثبت آن در سامانه همتا دستگیر شده بودند؛ با گزارش پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ارسال پرونده تخلف، به شعبه ۲۲ بدوی تعزیرات استان تهران احضار و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از انجام استعلام‌های لازم و با توجه به ارائه مدارک قانونی از سوی متهمین، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز و متهم ردیف اول پرونده را به پرداخت جمعاً ۴۴ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال شامل ۳۳ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال جزای نقدی و ۱۱ میلیارد ریال بهای مال از دست رفته محکوم کرد.
رایگانی تصریح کرد: متهم ردیف دوم پرونده نیز جمعاً به پرداخت ۱۲۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و متهم ردیف سوم پرونده با توجه عدم اطلاع از قاچاق بودن محموله مکشوفه و نحوه ریجستری آن؛ حکم برائت دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاچاق موبایل تلفن همراه تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مزایده پنج خودروی خارجی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی خبر داد و گفت: در چند روز آینده املاک این متهم نیز به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی ملک‌حسینی، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضائی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده‌گذاران صندوق کثیرالشاکی شهرستان بهمئی اظهار کرد: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شد تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم.

وی افزود: این کار در نوع خود فوق‌العاده بود و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته‌است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پرونده همچنان در دادسرا است و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هرگونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده‌گذاران را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: پرونده به‌صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک‌حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق، خاطرنشان کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، با وجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است، اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده‌گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک مربوط به متهم در بهمئی، انجام می‌شود، گفت: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود، همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد، می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

کد خبر 747539

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد