Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@18:57:14 GMT

بررسی مشکلات آب و فاضلاب جنوب تهران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۹۵۲

بررسی مشکلات آب و فاضلاب جنوب تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ مدیرعامل آبفای منطقه شش در خصوص این نشست گفت: این نشست هم اندیشی و تعاملی به منظور اطلاع رسانی و تبیین اهداف و عملکردهای آبفای استان تهران و منطقه در حوزه خدمات رسانی به شهروندان در بخش آب و بررسی مشکلات و کمبودهای موجود در بخش فاضلاب جنوب تهران به ویژه شهرستان ری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن حقیقی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته موضوع فاضلاب جنوب تهران و شهرستان ری در صحن شورا مطرح شده و آقای خلیل آبادی به عنوان رئیس شورای شهرستان ری پیگیر مطالبات مردم در این زمینه بودند افزود: برگزاری این نشست نتایج خوبی در زمینه همکاری و تعامل بیشترشرکت آب و فاضلاب با شورای شهر و پاسخ به سوالات و رفع دغدغه های شورای اسلامی شهر تهران در بخش آب و فاضلاب جنوب تهران داشت که امیدواریم به زودی نتایج این نشست را در خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در حوزه فاضلاب شاهد باشیم.

حسن خلیل آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش پس از پایان جلسه با مسئولان ابفای استان تهران، از بخش های مختلف آبفای منطقه6- شهرری از جمله آزمایشگاه شرکت و امور مشترکین ناحیه4(شهرری) بازدید کرد .

خلیل آبادی در حاشیه این بازدید که با حضور حسن حقیقی، مدیرعامل شرکت انجام شد؛ برگزاری نشست با مسئولان آبفای استان تهران و منطقه در زمینه معضلات و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان ری را بسیار مثبت و نتیجه بخش دانست و از خدمات و تلاش های مجموعه آب و فاضلاب در جهت خدمات رسانی به مشترکان و شهروندان جنوب تهران  قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استان تهران شورای اسلامی شورای شهر مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان