Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@10:36:35 GMT

75 درصد از کمک های مردم همدان به لرستانی ها هدیه شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۲۹۱۲

75 درصد از کمک های مردم همدان به لرستانی ها هدیه شده است

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)استان همدان گفت:مردم همدان باید بدانند که کمک های ارسالی به مردم سیل زده نباید قطع شود زیرا دولت به قدری توانمند نیست که بتواند همه مشکلات مردم را برطرف کند، از این رو مردم ما می توانند با اهدای حتی یک وسیله کوچک مردم را یاری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردارمهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار نافع، با بیان اینکه بخشی از نیروها وارد خوزستان شده اند، ادامه داد: اکنون پس از پایان مشکلات پلدختر وارد روستاهایی شده ایم که راه دسترسی خود را به شهر از دست داده اند و نیاز مبرم به ورود نیروهای خدمات رسان داوطلبانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی با بیان اینکه شهر چگنی به دست نیروهای همدان درحال پاک سازی است، تاکید کرد: در حال حاضر ۵ گروه جهادی در شهر چگنی به همراه نیروهای شهرداری در حال امدادرسانی هستند.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد کمک های مردمی به لرستان رفته است، تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ تن بار به استان های سیل زده ارسال شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: وسایل اهدایی مردم همدان بسیار ارزشمند و نو بوده که وسایل کارکرده و کهنه اصلا دیده نمی شد که این مسئله قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: مردم همدان باید بدانند که کمک های ارسالی به مردم سیل زده نباید قطع شود زیرا دولت به قدری توانمند نیست که بتواند همه مشکلات مردم را برطرف کند، از این رو مردم ما می توانند با اهدای حتی یک وسیله کوچک مردم را یاری کنند.

۱.در لرستان ماموریت خاصی به ما واگذار نشده بود ولی با این حال بسیجیان ما در این استان حضور پیدا کرده و در یک مدرسه شبانه روزی مستقر شده و روزانه دو هزار غذای گرم بین مردم توزیع می کردند.

۲. مردم شهرستان پلدختر با وجود تخریب مساکن و لوازم خانگی خود، وقتی می دیدند مردم از نقاط مختلف کشور برای کمک و همدردی باآنها به این شهرستان وارد شده اند، شدت درد و آلام آنها کاهش می یافت.

۳. کار ما از لحاظ خالی کردن گل و لای از منازل به پایان رسیده و از امروز مشغول شست و شوی وسایل و منازل مردم هستیم.

۴. متاسفانه بیشترین وسایل مردم در پلدختر تخریب شده است بطوری که در برخی از نقاط ارتفاع گل و لای به ۳.۵ متر می رسد و در بیشتر منازل وسایل اولیه زندگی اعم از تلوزیون و یخچال از بین رفته است.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیئت مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور ربانی‌مهر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان، شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان در این نشست گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی کمک کنند.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: بازار مرغ همدان در وضعیت ثبات قیمت است و قیمت مرغ در همدان ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل است و بیش از مصرف، مرغ تولید می‌شود و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در اکثر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توزیع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

کد خبر 6098417

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور
  • عزاداری مردم استان همدان، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)