Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی انتقادات تندی علیه مدیران این باشگاه مطرح کرد.

احمد نوراللهی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، گفت: در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد. موقعیت‌هایی هم داشتیم اما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. شاید اختلاف امتیاز در صدر کمتر شد اما همه تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم بازیکنان و مربیان تلاش زیادی می‌کنند اما همه ما از مدیریت باشگاه گله‌مند هستیم چرا که شرایط ما خوب نیست و در حالی که 5 بازی تا پایان لیگ مانده ما فقط 50 درصد پول گرفتیم و به تعهدات از سوی مدیریت عمل نشده است. همه بازیکنان ناراضی هستند و امیدوارم مشکلات هر چه زودتر حل شود.

وی تصریح کرد: ما هفته گذشته در اینستاگرام یک پست مشترک گذاشتیم، ما با اینکه پاداش آسیایی گرفتیم اما درآمد ما بیشتر از چیزی بود که گرفتیم اما با همه این شرایط به عشق هواداران بازی می‌کنیم. تا آخرین لحظه هر چه داریم می‌گذاریم اما در قبال آن انتظار داریم که مدیران باشگاه تلاش بچه‌ها را ببینند. ما در آسیا نتایج خوبی گرفتیم و اگر الاهلی را ببریم شانس صعود داریم.

نوراللهی تصریح کرد: دست هواداران درد نکند که از ما حمایت خوبی کردند. ما هم از جان مایه می‌گذاریم و می‌خواهیم قهرمان شویم تا پاسخ حمایت‌های آنها را بدهیم. با این همه، مشکلات زیاد است و همه بچه‌ها شاکی هستند و امیدوارم که مشکلات حل شود چرا که در نیم‌فصل اول با محرومیت و مصدومیت تیم را به فینال آسیا بردیم و در جام حذفی هم جزو 4 تیم هستیم که اگر برنده شویم به فینال خواهیم رسید ما یک قدم کم نمی‌گذاریم اما بچه‌ها درخواست دارند که مشکلات زودتر حل شود. ما از فصل گذشته و این فصل طلب داریم اما حرف نزدیم. نمی‌دانم اعضای هیأت مدیره چه کاری انجام می‌دهند اما انتظار داریم که مشکلات ما حل شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!