Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بیانیه به شرح زیر است:


نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه مصداق واقعی کلام فصیح و بلیغ حضرت علی ( ع) هستند که می‌فرمایند: "الجنود به اذن الله حصون الرعیه و زین الولات" است.


این سربازان ولایت در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از جنگ و بحران‌های طبیعی مانند سیل و زلزله همگام با دیگر نیروهای مسلح و مردم شریف ایران ثابت کرده‌اند که پیرو واقعی خط ولایت بوده و گوش به فرمان مقتدای خویش فرمانده معظم کل قوا حضرت ام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) از آمادگی همه جانبه برخوردار و در حفاظت از تمامیت ارضی تا پای جان ایستاده اند و به راستی مشمول این سخن معظم له که می فرمایند:" ارتش در همه قضایا بعد از انقلاب درخشید" می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد بازدارندگی و نقطه اقتدار و امنیت کشور است و پیشرفت های خیره کننده ارتش در حوزه‌های مختلف دفاعی و دستیابی به فناوری‌های نوین و روزآمد دفاعی در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند که در منظومه توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی حیرت و انفعال جبهه بدخواهان و معاندین نظام و ملت ایران را در پی داشته است .


در شرایط کنونی که دشمن در راستای انتقام از ملت ایران راهبرد تضعیف قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور را در فصل جدید و با اقدام شیطانی قرار دادن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در زمره سازمان‌های تروریستی جهان دنبال می کند، واکنش معنادار ارتش غیرتمند و انقلابی در محکومیت تصمیم احمقانه آمریکا و اعلام حمایت و همراهی و قرار دادن دست برادری در دست پاسداران انقلاب، عصبانیت مضاعف سردمداران کاخ سفید را برانگیخته و همزمان با حقد و زبونی، نظاره گر پیشتازی، هم افزایی و حماسه سازی های ارتشیان و پاسداران در صحنه امداد و خدمت رسانی صادقانه و حیاتی به سیل زدگان عزیز کشور شده‌اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١۴٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟