Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:22:08 GMT

اطلاع رسانی در سیل اخیر لرستان باعث کاهش تلفات شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۴۳۶۰

اطلاع رسانی در سیل اخیر لرستان باعث کاهش تلفات شد

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آمادگی مردم و مسئولین، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی در سیل اخیر باعث کاهش تلفات انسانی در استان شد.

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی چهارشنبه شب در دیدار با رییس سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: سیل آزمونی است برای همه و هر کس باید تجربه کسب کند و نقاط قوت و ضعف خود را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: آمادگی مردم و مسئولین، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی که بخش عمده آن مرهون پیش بینی های هواشناسی بوده که در سیل اخیر باعث کاهش تلفات شد.
امام جمعه خرم آباد ضمن تقدیر از تلاش های مرکز هواشناسی لرستان گفت: باید از این حادثه درس آموخت و افراد توانمند و متخصص با امکانات و تجهیزات مدرن در امر هواشناسی به کار گرفت.
آیت الله میرعمادی دقت نظر بیشتر در پیش بینی ها و ضرورت جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی از سوی دستگاه ها را خواستار شد.
وی بیان کرد: در هیات دولت مصوبه ای برای عملیاتی کردن پیش بینی های هواشناسی صورت گیرد تا شاهد خلأ عدم حضور دستگاه ها در هنگام حوادث نباشیم.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نماينده ولي فقيه در لرستان آيت الله ميرعمادي سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.   مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.   به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه