Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@19:51:09 GMT

۹ پرسپولیسی با مسکن بازی کردند!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۴۵۰۴

ساعت24 - سیامک نعمتی، بازیکن تیم پرسپولیس گفت: ۹ بازیکن‌مان امروز با دارو و مسکن بازی کردند.

سیامک نعمتی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن در مورد صحنه برخوردش با فخرالدینی و اینکه بازیکنان ذوب‌آهن اعتقاد داشتند در این صحنه او باید اخراج می‌شد، اظهار داشت: اخراج که نداشت، چون از عمد نبود. آرنج من به فخرالدینی برخورد کرد، اما اصلاً از عمد نبود و همان‌جا از فخرالدینی عذرخواهی هم کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه سر میلاد فخرالدینی کمی خون‌ریزی کرد و اینجا هم از او معذرت‌خواهی می‌کنم.

وی در مورد بازی گفت: بازی بدی نبود. ما برای سه امتیاز آمده بودیم، ولی جو بازی به نحوی بود که کار برای ما سخت شده بود. فکر می‌کنم از 11 بازیکن اصلی ما امروز 9 نفر با دارو و مسکن بازی کردند. این مصدومیت‌ها همیشه است، ولی در تیم ما زیاد شده است و امیدوارم بهتر شود.

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد اینکه سعی داشت با حرکت قیچی گلزنی کند، گفت: آن صحنه موقعیتی بود که با قیچی می‌توانستم با آن ضربه توپ را تبدیل به گل کنم. فرقی نمی‌کرد، فقط می‌خواستم توپ را تبدیل به گل کنم که متآسفانه نشد.

نعمتی درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: شرایط ما خوب است. اگر سه امتیاز بازی را به دست می‌آوردیم شرایط‌مان برای قهرمانی خیلی بهتر می‌شد. هنوز چهار بازی دیگر باقی مانده است و اختلاف زیادی با تیم دوم داریم، ان‌شاءالله بتوانیم در بازی بعدی جبران کنیم.

وی در خصوص میزبانی تیم ذوب‌آهن نیز عنوان کرد: میزبانی مشکلی نداشت و خوب بود. امیدوارم همیشه همین‌طور باشد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند