Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@14:32:48 GMT

12 تور صنعتي پارسال در قزوين برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۴۶۴۷

12 تور صنعتي پارسال در قزوين برگزار شد

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي قزوين گفت: 12 تور صنعتي سال گذشته از سوي اين شرکت با هدف آشنايي اقشار و گروه هاي مختلف با توانمندي هاي حوزه توليد در استان برگزار شد.

حميدرضا خانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 224 نفر در قالب اين تورها با توانمندي هاي حوزه توليد در شهرک ها و نواحي صنعتي استان قزوين آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: در مجموع تاکنون حدود 180 تور نمايشگاهي توسط شرکت شهرک هاي صنعتي قزوين برگزار شده است و در قالب آن بيش از سه هزار نفر از اقشار مختلف از واحدهاي توليدي مستقر در شهرک هاي صنعتي استان بازديد کرده و با توانمندي آنها آشنا شده اند.
خانپور همچنين اظهار داشت: بازديد از مرکز کسب و کار و فناوري و نمايشگاه دائمي معرفي محصولات و توانمندي صنايع مستقر در شهرک ها و نواحي صنعتي استان قزوين واقع در شهرک صنعتي کاسپين نيز علاوه بر بازديد از واحدهاي توليدي از برنامه هاي اين تورها به شمار مي روند.
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي قزوين گفت: سرمايه گذاران،صاحبان واحدهاي توليدي و کارآفرينان،مديران دستگاه هاي اجرايي و قضايي، دانشجويان و دانش آموزان،کارشناسان بخش هاي مختلف اقتصادي، عکاسان و خبرنگاران از جمله شرکت کنندگان در اين تورهاي صنعتي بوده اند.
اين مسئول گفت: کمک به انتقال تجربيات و شناسايي مسايل و ابعاد مختلف امور توليد براي بازديدکنندگان با اجراي اين تورها محقق خواهد شد.
استان قزوين داراي 13 شهرک صنعتي،6 ناحيه صنعتي و يک شهر صنعتي است.
3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود

اختتامیه نخستین رویداد چادرو به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم