Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:23:13 GMT

نیروهای مسلح نماد اقتدار ایران هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۷۴۲

نیروهای مسلح نماد اقتدار ایران هستند

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مستقل ترین نیروهای مسلح جهان و نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مکتب اسلام، رهبری های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم در فضای ملی و فراملی حماسه ها می آفرینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی مردمی ترین نیروهای مسلح و مایه افتخار جمهوری اسلامی هستند.
صفایی بوشهری گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در رده های صف و ستاد علاوه برپیشرفت در حوزه نرم افزار و سخت افزار نظامی، تولید و خودکفایی با رویکرد نوین و الکترونیکی کردن تجهیزات درعرصه دفاع و تهاجم، به ایمان، تقوا و اخلاق نظامی نیز مسلح است.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علاوه بر دفاع از حریم ایران اسلامی در شرایط سخت و بحرانی از جمله سیل در کنار مردم سیل زده مشغول خدمت هستند.
فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب کشور گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با وحدت و همدلی با تمام توان خود آماده تر از همیشه از کیان جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
امیر غلامعباس اسماعیل زاده افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با پوشیدن لباس ارتش فرصت خدمت به مردم را یافتند و تا آخرین نفس در دفاع از کشور ایستاده اند.
وی بیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی با صلابت و اقتدار در مقابل دشمن ایستاده و از مرزهای این سرزمین محافظت می کند.
اسماعیل زاده گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با استفاده از تجربه هشت سال دفاع مقدس و بومی سازی تجهیزات با تمام قدرت و امکانات آماده اجرای دستور فرماندهی کل قواست.
در ادامه این آئین یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر از مقابل تمثال امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا رژه رفتند.
پس از پیروزی انقلاب، در شرایطی که دشمن کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان ناآگاه، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد و طی پیامی، با قاطعیت هرچه تمامتر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و برای انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش، فرمان تاریخی و مهم را صادر و روز 29 فروردین را روز ارتش نام گذاری کردند.
6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رژه روز ارتش بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد

به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان به مهارت آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد می‌گیرند در نظر گرفته شده است.

اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر ۶ ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.

مشمولانی مجاز هستند از مشوق‌ها استفاده کنند که دوره مهارتی گذرانده و گواهی کسب کرده باشند، فارغ تحصیل دیپلم هنرستان و کار و دانش، فارغ تحصیل پزشکی و پیراپزشکی و سایر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور که یک بسته دوره مهارتی تعریف شده دارند از مشوق‌ها بهره مند می‌شوند.

ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز شنبه ۱۵ اردیبشهت آغاز شد و افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند.

افراد حداقل ۲ ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند لذا شامل افراد حین خدمت نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد