Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار این استان 29 فروردین بمناسبت روز ارتش با انتشار پیام مشترکی این روز را به تمامی نیروهای مجاهد و جان برکف ارتش سلحشور ایران اسلامی تبریک گفته و آن را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران،در این پیام امده است: ارتش جمهوری اسلامی که بخش جدایی ناپذیر نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی و مظهر و نماد ایثارگری، فداکاری و شجاعت است و رشادت‌های ماندگاری را در پاسداری از مرزهای ایران و کیان و ناموس نظام مقدس جمهوری اسلامی از خود در تاریخ مقاومت ملت مسلمان ایران ثبت و ضبط نموده است، امروز پشتوانه بزرگی برای اقتدار و استقلال کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پیام حجت الاسلام نورالله طبرسی، نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و امام جمعه ساری و احمد حسین زادگان ،استاندار مازندران، امده است: ارتش شجاع و دلیر ایران اسلامی که در دوران دفاع مقدس با جانفشانی در سایه رهبری حکیمانه امام راحل همه هستی و حیات خود را برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن، در طبق اخلاص نهاد و همراه با دیگر نیروهای مردمی و مسلح و سپاهیان و بسیجیان، نقش های ماندگار فداکاری و ایثار را ترسیم نمود امروز به عنوان یکی از بازوان پراقتدار تأمین امنیت کشور، رسالت خود را در صیانت از تمامیت ارضی میهن اسلامی مان به خوبی ایفا می نماید.
در این پیام نوشته شد: نام‌گذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به همه مجاهداتی است که این نیروی ایثارگر و مقتدر برای حفظ عزت، اقتدار و استقلال کشور در عرصه های خطیر خطر بخرج می دهد.
در پیام مشترک نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مازندران، روز ارتش، نماد عزت ملت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و اتحادِ قدرت آفرین نیروهای مسلح و از جان گذشته کشور اعلام و بر همه آحاد ملت و مسئولان فرض است که قدردان جانفشانی و ایثارگری این عزیزان باشند.
2096/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روز ارتش پيام مشترك مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امیر سرتیپ غلامعلیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: پرورش و آموزش دو مولفه انسان ساز هستند که در تمام تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وزارت آموزش و پرورش، این کار مهم و اساسی را به عهده دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه بسیار مهم است که ما قبل از اینکه وارد حوزه آموزش شویم، به پرورش توجه ویژه داشته باشیم، افزود: امروز روز بزرگداشت مقام معلم و تکریم از معلمانی است که ارزشمند‌ترین ساعات خود را برای موضوع آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم صرف می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: اعتقاد داریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است و همان طور که ما در حوزه پرورش جوانان برای دفاع از آب و خاک کشور پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل مهم در ارتقای فعالیت‌های ارتش نیز همیشه مدنظر است، گفت: حرکت ما در کنار آموزش وپرورش است؛ ولی با این تفاوت که که آموزش‌های ما  برای مسائل امنیتی است و آموزش پرورش آموزش دروس را در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است