Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:45:06 GMT

مراسم رژه روز ارتش در ارومیه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۲۶۵

مراسم رژه روز ارتش در ارومیه برگزار شد

مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ارومیه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، مراسم ویژه سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان‌غربی با حضور مسئولین ارشد استانی و فرماندهان یگان‌های حاضر در این استان در ارومیه برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش گفت: ارتش در مسیر دفاع از حریم ولایت از تمام اقدامات انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم ستاد علی حاجیلو، اظهار داشت: امروز ارتش نیرویی انقلابی، اعتقادی، مذهبی و مکتبی است که ترجمان آیه شریفه رحماء بینهم بوده است.

وی، افزود: حضور نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، ناجا و مرزبانی در میان مردم در موضوع سیل اخیر نشان داد که هر قدمی برای اعتلای نظام اسلامی و عصبانیت آمریکا و هم‌پیمانانش را انجام می‌دهند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش، عنوان کرد: حرکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد انقلابی بودن و مردمی بودن این نیرو است و قطعا چنین حرکات و اقداماتی از سوی ارتش و دیگر نیروهای مسلح به صورت قاطع حمایت می‌شود.

وی، گفت: تا ریشه‌کن شدن کامل دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با نیروهای مسلح هم‌پیمان و هم‌قدم هستیم و در این مسیر گامی عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیر در این مراسم، گفت: وحدت میان ارتش و سپاه از نمونه‌های بارز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که لشکریان طاغوتی به هدایت و رهبری آمریکا در حال توطئه‌گری هستند که نیروهای مسلح ما در برابر تمام این توطئه‌ها با اقتدار کامل ایستاده‌اند.

وی، افزود: اقتدار و عظمت نیروهای مسلح از همان جایی نشات می‌گیرد که در بلایای طبیعی و مشکلاتی که برای مردم پیش می‌آید با حضور خود موجبات دلگرمی اقشار مختلف را فراهم می‌آورند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، نامگذاری روزی برای ارتش را جزو افتخارات این نیرو دانست و تاکید کرد: باید قدردان این نعمت الهی باشیم و برای نمایش اقتدار و توانمندی‌های ارتش و نیروهای مسلح آمادگی کامل داشته باشیم.

وی، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان به دنبال برهم زدن اتحاد میان اقشار مردم هستند، وحدت ایجاد شده میان سپاه، ارتش و دیگر نیروهای مسلح نمونه بارز ولایی بودن و اقتدار این نیروها است که باید قدردان این موضوع باشیم.

در ادامه مراسم، برنامه رژه یگان‌های منتخب نیروهای مسلح برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن

منابع خبری از وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس(آمبری) امروز اعلام کرد گزارشها مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در فاصله ۱۵ مایلی دریایی جنوب غرب عدن واقع در یمن دریافت کردیم.

شب گذشته نیز «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

ارتش یمن حملات پهپادی و موشکی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را در دریای سرخ در همبستگی با فلسطینی‌ها در غزه انجام می‌دهد. این حملات که تقریبا به صورت روزانه انجام می‌شود، شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی را مجبور کرده تا به جای عبور از تنگه باب المندب مسیر طولانی‌تری را که هزینه بیشتری نیز دارد، انتخاب کنند.

در واکنش به حملات ارتش یمن، آمریکا و انگلیس حملاتی را علیه مقرهای ارتش یمن انجام داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد