Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:51:36 GMT

مراسم رژه امدادی روز ارتش در خرم‌آباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۹۵۰

مراسم رژه امدادی روز ارتش در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رژه امدادی روز ارتش همزمان با سراسر کشور در مرکز لرستان برگزار شد.

در این مراسم معاونت مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، استاندار لرستان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم آباد و… حضور داشتند.

امیر مراد خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم آباد در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه در دوران انقلاب بدنه ارتش که اعضای آن از جوانان برومند تشکیل شده بود به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفت، هم صدا و همگام با امت در براندازی نهایی رژیم ستمشاهی شرکت کردند، اظهار داشت: در نهایت ارتش با رژه ۱۹ بهمن ۵۷ در محضر امام (ره) و شرکت در خنثی کردن کودتای ۲۱ بهمن و بیعت با امام تیر خلاص را به پیکر منفور رژیم ستم شاهی زد و پیروزی انقلاب را تسریع بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امام (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و نقشه دشمنان انقلاب در رابطه با انحلال ارتش را نقش بر آب کرد، گفت: امام طی پیامی با قاطعیت تمام ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش فرمان تاریخی و مهمی را صادر کردند و ۲۹ فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم آباد با تاکید بر اینکه ارتش در فعالیت‌های ملی و مذهبی پیشگام بوده است، افزود: ارتش در شرایط حساس به عنوان یک خدمتگزار صدیق در کنار مردم، گوش به فرمان فرماندهی معظم انقلاب تمام تلاش خود را برای آرامش ملت شریف ایران به کار گرفته است.

امیر خوش کنار با اشاره به امداد رسانی ارتش در حوادث و بلایای طبیعی به مردم، اظهار داشت: در سیلاب اخیر نیز نیروهای ارتش به سیل زدگان خدمات فراوانی ارائه کردند.

وی، گفت: این رژه متفاوت از رژه‌های گذشته است و در آن، رژه امداد رسانی را خواهیم داشت و در قالب آن بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو با تمام وسایل زیستی، دو هزار بسته مواد غذایی و … را آماده کرده ایم.

کد خبر 4594435

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد