Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان زنجان گفت: اين شرکت با جذب منابع ملي و استاني به مبلغ 170 ميليارد ريال در سال گذشته، رتبه نخست را در بين شرکت‌ هاي استاني کسب کرد.

ايرج احمدي روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ايرنا افزود: عملکرد منابع داخلي اين شرکت نيز به مبلغ 110 ميليارد ريال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به انعقاد 200 قرارداد واگذاري زمين صنعتي در سال 97 خاطرنشان کرد: در اين بخش نيز رتبه اول در تعداد قراردادهاي منعقده از بدو تاسيس شرکت تاکنون کسب شد و همچنين با واگذاري زمين به مساحت 63 هکتار در اين بخش نيز رتبه سوم نصيب شهرک‌هاي صنعتي استان زنجان شد.
اين مسئول اظهار داشت: 116 واحد صنعتي نيز در سال 97 به بهره‌برداري رسيد که از اين حيث نيز رتبه اول در تعداد واحدهاي به بهره‌برداري رسيده از بدو تاسيس شرکت تاکنون به دست آمد.
وي اضافه کرد: اخذ مجوز زيست‌ محيطي احداث شهرک صنعتي سلطانيه و تکميل زيرساخت‌ها و آغاز واگذاري زمين به متقاضيان، تکميل زيرساخت‌هاي مجتمع کارگاهي ظريفان و به بهره‌برداري رساندن آن به عنوان اولين مجتمع صنايع دستي کشور، راه‌اندازي کلينيک صنعت و آغاز توسعه خوشه چاقوي زنجان از ديگر اقدامات شاخص اين شرکت در سال 97 بود.
احمدي اضافه کرد: کسب رتبه اول کشور در احياي آب‌هاي صنعتي شهرک‌ها و اخذ اسناد تک‌برگي شهرک‌هاي صنعتي استان به تعداد يک هزار فقره نيز بخش ديگري از موفقيت‌هاي اين شرکت در سال گذشته بود.
** 5 برنامه شاخص براي سال 98 تدوين شده است
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان زنجان از تدوين 5 برنامه شاخص اين شرکت براي سال 98 خبر داد و گفت: در راستاي عمل به منويات رهبر معظم انقلاب مبني بر رونق توليد، علاوه بر انجام تکاليف محوله از سوي سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران بر اساس تکاليف مجمع، 5 برنامه شاخص در سال جاري براي اجرا در شهرک‌هاي صنعتي استان تدوين شده است.
احمدي با اشاره به نبود زمين در غرب استان براي واگذاري به سرمايه‌گذاران، خاطرنشان کرد: يکي از برنامه‌هاي مهم و اولويت‌دار شرکت در سال 98 بهره‌برداري از شهرک صنعتي شهيد شهرياري در شهرستان زنجان است.
وي احداث ناحيه صنعتي صنايع دستي نيکان و تکميل و واگذاري ناحيه کارگاهي صنايع دستي ظريفان را از ديگر برنامه‌هاي شاخص اين شرکت برشمرد و افزود: زيرساخت‌هاي ناحيه کارگاهي ظريفان، تکميل شده و آماده واگذاري است.
احمدي ادامه داد: زمين ناحيه کارگاهي نيکان نيز تملک گرديده و عمليات اجراي زيرساخت‌هاي آن در سال جاري آغاز مي‌شود.
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان زنجان با اشاره به لزوم حمايت از فعاليت‌هاي خوشه‌اي تصريح کرد: با توجه به تجربه‌هاي موفق در توسعه خوشه‌هاي صنعتي مانند فرش دستبافت و کفش هيدج، توسعه خوشه چاقوي زنجان نيز اواخر سال گذشته، آغاز و عامل توسعه اين صنعت قديمي انتخاب و فعاليت آن آغاز شد.
وي افزود: امسال نيز توسعه خوشه صنعت مس زنجان به عنوان يکي ديگر از برنامه‌هاي شاخص شرکت در دستور کار قرار گرفته تا از اين طريق نسبت به شناسايي نقاط ضعف و قوت اين صنايع دستي اقدام و به توسعه و رونق آن کمک کنيم.
احمدي اظهار داشت: احداث پست برق در شهرک صنعتي سلطانيه و طراحي و واگذاري سايت‌هاي ويژه کارگاهي در شهرک‌هاي صنعتي اشراق، نوآوران و خدابنده نيز از ديگر برنامه‌هاي شاخص شرکت در سال 98 مي‌باشد.
وي با بيان اينکه 5 برنامه شاخص ديگر نيز در چشم‌انداز 3 ساله شرکت، پيش‌بيني شده است گفت: ايجاد شهرک صنعتي صايين‌قلعه، طراحي و ايجاد نواحي صنعتي روستايي در شهرستان‌هاي طارم، خدابنده و ايجرود، گازرساني به شهرک صنعتي سلطانيه، احداث تصفيه‌خانه شهرک صنعتي طارم و به‌روزرساني نقشه فراگير خوشه‌هاي صنعتي استان، برنامه‌هاي شاخص شرکت در چشم‌انداز 3 ساله هستند که اميدواريم با عملياتي شدن اين برنامه‌ها شاهد رشد و شکوفايي بيش از پيش صنعت و اقتصاد استان باشيم.
9556/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم