Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – کنسرت «همايون نصيري» و «اميرجان حداد» در تهران برگزار مي‌شود. اين برنامه که شب گيتار فلامنکو است با عنوان کنسرت عشق روز 30 خرداد در تالار وحدت تهران روي صحنه مي‌رود. در اين برنامه قرار است همايون نصيري با نوازندگي سازهاي کوبه‌اي و اميرجان حداد با نوازندگي گيتار فلامنکو روي صحنه هنرنمايي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين کنسرت به تهيه‌کنندگي موسسه فرهنگي هنري «ققنوس» برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان براي تهيه بليت مي‌توانند از طريق سايت «ايران کنسرت» اقدام نمايند. اميرجان حداد که از او با نام اِل امير هم ياد مي‌شود، اصالتي آلماني دارد و يکي از نوازندگان سرشناس گيتار فلامنکو در دنيا است.
البته اين هنرمند يکي از معدود نوازندگاني است که در زمينه نواختن سازهايي نظير عود عربي، بوزوکي يوناني، بانجو و گيتار الکتريک هم فعاليت دارد. اميرجان حداد سابقه اجرا در نقاط مختلف دنيا و سالن‌هايي نظير رويال فستيوال هال، باربيکن سنتر و رويال آلبرت هال و... را در کارنامه دارد. حضور اين نوازنده در ايران که به همت همايون نصيري اتفاق افتاده تا کنون بازتاب زيادي داشته است.
همايون نصيري هم يکي از مطرح‌ترين نوازندگان سازهاي کوبه‌اي است که سابقه اجرا در فستيوال‌هاي بزرگ دنيا و حضور روي صحنه به همراه هنرمندان مطرح خارجي را هم دارد. او همچنين يکي از معدود نوازندگان کوبه‌اي است که آرتيست چند کمپاني مطرح ساز دنيا نظير «مينال» و «لاروسا» است و در زمينه برگزاري دوره‌هاي آموزشي هم فعاليت زيادي دارد.
سايت «موسيقي ما» طي روزهاي آينده جزئيات بيشتري از اين کنسرت در قالب گفتگو با همايون نصيري منتشر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902577

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس
  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • خبر جنجالی درباره همایون شجریان و سحر دولتشاهی
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده