Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: همزمان با احداث مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان، دروازه ورودی شرق نیز سامان می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر ظهر امروز پنجشنبه_ ۲۹ فروردین ۹۸_ در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان اظهار کرد: این پروژه بزرگترین پروژه تاریخ فعالیت شهرداری اصفهان به شمار می‌رود که مدیریت شهری برای اجرای آن اهتمام ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره حلقه حفاظتی ترافیکی شهر گفت: از سال‌های ۷۳ تا ۷۹ مطالعات زیادی در خصوص حلقه حفاظتی شهر انجام شده بود و سال ۷۹ مصوبه شورای عالی برنامه ریزی استان را دریافت کرد و این مصوبه به تمام شهرداری‌ها و شهرستان‌های مرتبط از سوی استاندار وقت ابلاغ شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: از آن زمان تا سال گذشته که به طور جدی عملیات احداث حلقه حفاظتی شهر در دستور کار قرار گرفت و آغاز شد، اقدامات برای حلقه حفاظتی تنها در حد مصوبات و جلسات اداری باقی مانده بود.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید شهری اصفهان در سال ۹۶ برای احداث حلقه حفاظتی وارد عمل شد، خاطرنشان کرد: حلقه حفاظتی شهر ۷۸ کیلومتر طول مسیر دارد که ۴۵ کیلومتر آن در محدوده شهر و مابقی از شهرهایی همچون برخوار، خمینی شهر، دولت آباد، خورزوق، درچه و ابریشم عبور می‌کند.

مظفر ادامه داد: باتوجه به مشکلات شمال شرق اصفهان برای اتصال حلقه حفاظتی و حذف مشکلات ترافیکی آن مقرر شد شهرداری اصفهان به کمک سایر شهرهایی که از نظر بودجه امکان آزادسازی ندارند، برود تا ادامه بلوار فرزانگان به تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه اردستانی متصل و معضل چندین ساله ساکنان شمال شرق برطرف شود.

وی با بیان اینکه آذرماه سال گذشته تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی کلنگ زنی شد، گفت: عملیات احداث این پروژه تاکنون پیشرفت خوبی داشته و طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه حلقه حفاظتی شهر، ۳۳ تقاطع غیر همسطح بزرگ در مسیر خود دارد، اظهار کرد: عرض این حلقه حفاظتی ۷۶ متر است که متناسب با عبور از محل‌های مختلف براساس مطالعات معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری و همچنین معاونت شهرسازی و معماری براساس نقشه‌های ابلاغ شده اجرایی خواهد شد.

وی تأکید کرد: برای آزادسازی مسیر حلقه حفاظتی نیاز به همکاری مردم داریم و درصدد هستیم تا پنج سال آینده این رینگ راه‌اندازی شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزیر اسبق آموزش و پرورش و از اعضای گروه توحیدی صف در ورامین درباره ماجرای نخستین ارتباطش با شهید محمد بروجردی و جانباز شهید احد ترشیچی می‌گوید: «پیش از انقلاب در محله اتابک معلم بودم، زمان بازگشت از مدرسه به ورامین، در مینی‌بوس با این شخصیت آشنا شدم؛ محمد قمی از دانش‌آموزان فعال مدرسه هم همراهم بود.

آنگونه که فارس روایت می‌کند، گفتگوی کوتاه ولی دلنشین من با احد این چهره ساده و بی آلایش و پیشنهاد او برای فروش کتاب‌هایش، قرار ملاقات ما را به منزل محقر او در مامازند ورامین کشاند. دیدن کتابهای تاریخی، معارف و سیاسی و خرید آنها باب رفت و آمد و گفتگویمان را گسترده‌تر کرد و ابعاد جدیدی از شخصیت و اندیشه احد برایم آشکارتر شد. احد، خود، همسر، خانه و زندگی‌اش را وقف مبارزه کرده بود. او برای تأمین هزینه‌های مبارزه از فروش کتاب‌هایش هم ابایی نداشت.»مظفر ادامه می‌دهد: «در گذر زمان و ارتباط‌های بعدی با اطمینان یافتن احد، آشنایی با محمد بروجردی با نام مستعار محمود رقم خورد . در واقع رابط آشنایی من با شهید بروجردی، احد ترشیچی بود و کار من و او را به ارتباط تشکیلاتی با بخشی از گروه توحیدی صف کشید. رفتن به کوه، تمرین خودسازی در شرایط سخت، آموزش کار با اسلحه، تاکتیک، تهیه و تولید مواد برای ساخت بمب‌های انفجاری رابطه ما را محکم‌تر کرد.»

مظفر ماجرای خرید مواد شیمیایی با ترفند تجهیز آزمایشگاه مدرسه‌ای که در آن تدریس می‌کرد، را اینگونه روایت کرد: «شهید بروجردی انجام عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ها در کافه خوانسالار را مطرح کرد. توفیق انجام این عملیات از بنده سلب شد؛ اما عباسعلی احمدی و علی تحیری(مصطفی) از مسئولین ارشد نظامی گروه توحیدی صف، عهده‌دار این مأموریت شدند که در این عملیات عباسعلی احمدی به شهادت رسید.»

جانباز شهید «احد ترشیچی» متولد ۱۵ فروردین ۱۳۳۶ بود. جانبازی که از چهره‌های مبارز قبل از انقلاب اسلامی و از دوستان شهید محمد بروجردی بود. مرد مجاهد و مبارزی که یکبار در دوران شاهنشاهی مجروح شد و ۳ بار هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس. آن هم جراحتی که چندین بار او را برای معالجه به خارج از کشور کشاند. او سرانجام ۱۵ فروردین ۱۳۷۵ بعد از تحمل ۱۴ سال جانبازی به شهادت رسید و در قطعه ۲۹ بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899254

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر