Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@08:35:31 GMT

برندهاي محرز قاچاق در البرز جمع آوري مي شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۷۵۵۹

برندهاي محرز قاچاق در البرز جمع آوري مي شود

خبرگزاري آريا - کرج- ايرنا- مدير کل تعزيرات حکومتي البرز اعلام کرد که کالاها و برند هاي محرز قاچاق از اول ارديبهشت ماه سال جاري دراين استان جمع آوري مي شوند.

علي اکبر مختاري روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگارايرنا افزود: اين برندها در قالب يک طرح که به صورت پايلوت در تهران اجرايي شده ، ارديبهشت ماه
در هشت استان ديگر کشور از جمله البرز عملياتي خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: طبق بخشنامه برخي وارد کنندگان پوشاک و برند هاي خارجي از شهريور سال 95 ملزم به دريافت گواهي فعاليت نمايندگي شرکت هاي خارجي از وزارت صنعت ،معدن و تجارت شده اند.
مختاري خاطرنشان کرد : از اسفند 95 نيز هرگونه ثبت سفارش اين برندها منوط به داشتن گواهي فعاليت نمايندگي بوده که از خرداد 96 ترخيص اين گونه پوشاک هاي برند منوط به اخذ و نصب شناسنامه کالا شده بوده است.
وي افزود: اکنون مهلت قانوني دراين زمينه به اتمام رسيده و اکنون اين گونه برندها مشمول کالاي قاچاق هستند.
وي گفت: طبق بررسي ها حدود 30 واحد تجاري در زمينه کالاي محرز قاچاق در استان البرزشناسايي شده اند که بايد کالاي ايراني جايگزين اجناس خارجي کنند.
2098/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان

سرهنگ امیر انتظامی نیا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت خودرو‌های شوتی اکیپی از عوامل فرماندهی انتظامی بخش فلارد در محل محور مواصلاتی یاسوج به لردگان اقدام به برپایی ایست و بازرسی کردند که به یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

کشف محموله سیگار خارجی قاچاق در خانمیرزا

فرمانده انتظامی لردگان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۶۰ پاکت به تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان