Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: اين وزارتخانه متعهد شده 32 هزار فقره تسهيلات به استان هاي سيل زده در کشور با بهره کم پرداخت مي شود.

به گزارش ايرنا، محمد جعفر کبيري روز پنجشنبه در ديدار با استاندار ايلام اظهار داشت: اين تسهيلات از چهار هزار فقره آغاز شده و در تلاشيم تمامي سيل زدگان در اسرع وقت از اين تسهيلات بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در قالب طرح اميد تا سقف 500 ميليون ريال براي تأمين لوازم خانگي در اختيار سيل زدگان قرار مي‌گيرد و هر فردي که درخواست بدهد، مي‌تواند از اين وام استفاده کند.
معاون وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي يادآور شد: نرخ اين تسهيلات از نرخ بازار کمتر است و اگر در روزهاي آينده تسهيلات ارزان قيمت از سوي دولت اختصاص يابد نرخ اين وام را کاهش مي‌دهيم.
کبيري تاکيد کرد: به طور طبيعي بحران‌ها چند مرحله دارند که بعد از گذشتن از مرحله بحران و عبور از مشکلات، بحث احياي اشتغال از دست رفته و تأمين معيشت پايدار آسيب ديدگان مطرح است و وزارت کار از همان مرحله اول با تهيه و تأمين بسته‌هاي غذايي، دارويي و بهداشتي در اين حادثه حضور داشت.
وي با بيان اينکه طرح وفاق نيز براي تسهيل خدمت رساني به سيل زدگان اجرا مي شود، گفت: در اين طرح تسهيلاتي با اقساط بلند مدت و نرخ چهار درصد که سقف آن 50 ميليون ريال است در اختيار سيل زدگان قرار ميگيرد اما اقساط ماهيانه آن را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي پرداخت مي کند.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: اين وزارتخانه ساخت مجدد 150 خانه روستايي سيل زده را متعهد شده است.
به گزارش ايرنا، معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي براي بازديد از مناطق سيل زده به ايلام سفر کرده است.
7180/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان