Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین حسینی جوان اول تیم فوتبال استقلال تهران در بازی شب گذشته باز هم ناجی تیمش در مقابل یکی - ۲حمله خطرناک ماشین سازی تبریز بود تا استقلال دوباره به قهرمانی در لیگ برتر فوتبال امیدوار شود.

سید حسین حسینی در بازی‌های ابتدایی فصل جایگاهی در ترکیب اصلی تیم استقلال نداشت و تا هفته‌ی نهم مسابقات شانس بازی پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نیم فصل اول رقابت‌ها در ۳ دیدار توانست جزو بازیکنان ترکیب اصلی باشد و ۱۲ بازی دیگر را رحمتی درون دروازه قرار داشت.  

حسینی در نیم فصل دوم در بازی مقابل فولاد خوزستان نیز بازی کرد، اما بازهم دروازه‌بان اول تیم نبود تا زمانی که مهدی رحمتی کاپیتان استقلال به خاطر اتفاقاتی که در دربی پایتخت رخ داد نیمکت نشین شد و حسینی که منتظر چنین فرصتی بود خودش را در ترکیب ثابت کرد.  

دروازه‌بان ۲۶ ساله آبی پوشان پایتخت در ۹ بازی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انجام داده موفق شده است در ۶ بازی کلین شیت کند و ۳ گل نیز دریافت کرده است. او مقابل تیم‌های سپیدرود رشت، نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران، سایپا، سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد و  مقابل تیم‌های سایپا (بازی رفت)، سپاهان و فولاد در هر بازی یک گل دریافت کرد.

 

حسینی در بازی‌های حذفی این فصل در مرحله یک هشتم نهایی و جایی که تیم‌های استقلال و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند ۲ گل دریافت کرد و این دیدار که در ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۲ - ۲ مساوی شده بود در نهایت با پیروزی سایپا در ضربات پنالتی به اتمام رسید.

او در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز مقابل الهلال عربستان درون دروازه تیمش قرار گرفت و در شرایطی که تیمش با ۳ گل برنده این دیدار شد. حسینی در اولین تجربه آسیایی این فصل خود نتوانست کلین شیت کند و یک گل دریافت کرد.

آمار کلی این دورازه‌بان در این فصل از رقابت‌ها ۱۱ بازی، ۶ کلین شیت و ۶ گل خورده است. با توجه به عملکرد پر فراز و نشیب این ستاره جوان در این فصل می‌توان گفت اگر او فرصت بازی پیدا کند و در شرایط بازی قرار گیرد می‌تواند کمک فراوانی به آبی پوشان تهرانی کند. با توجه به شرایط این روز‌های مهدی رحمتی در استقلال به نظر می‌رسد حسینی تا پایان این فصل دروازه‌بان فیکس تیمش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نورافکن دیدار بعدی استقلال را از دست داد

تیکه سنگین معاون استقلال به نصیر زاده

خطیر، مدیر عامل استقلال را تکذیب کرد

انتهای پیام/

آمار حسینی در این فصل از رقابت‌های باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش

سیدحسین حسینی این روزها درگیر حواشی عجیبی شده است و یک پایش در کمیته انضباطی است و پای دیگر در تمرینات استقلال.

کاپیتان استقلال پس از بازی با آلومینیوم اراک یکی از هواداران زن استقلال را در آغوش کشید و درنهایت با تصمیم کمیته انضباطی، جمعا به پرداخت ۳۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی استقلال در بازی با تراکتور محکوم شد.

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: خبرورزشی

 

دیگر خبرها

  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی