Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قصرشيرين- ايرنا- فرماندار قصرشيرين گفت: تلاش مجموعه مديريتي اين شهرستان بر سامان دهي و بهبود وضعيت اشتغال جوانان است.

به گزارش ايرنا؛ مرادعلي تاتار روز پنجشنبه در جلسه ستاد سامان دهي امور جوانان با تبريک سالروز ميلاد حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان، افزود: با تلاش هاي صورت گرفته در حوزه اشتغال، شهرستان قصرشيرين به رتبه هاي خوبي دست يافته که بيشتر طرح هاي اشتغالزايي مصوب، مربوط به قشر جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: جوانان سرمايه هاي بزرگ کشور براي توسعه و عمران هستند از اين رو بايد مسئولان در اين حوزه با تلاش مضاعف و برنامه ريزي مدون کار کنند.
نماينده عالي دولت در قصرشيرين گفت: تلاش مي کنيم فضايي مفرح با برنامه هاي شاد و متنوع در هفته جوان برگزار کنيم.
تجليل از جوانان نمونه شهرستان، برگزاري مسابقه هاي ورزشي، برپايي جشنواره نشاط و اميد،برگزاري کرسي هاي آزاد انديشي، ديدار جوانان با مسئولان شهرستان، پويش هاي مردمي، جمع آوري کمک هاي مردمي به سيل زدگان، غبار روبي مزار شهدا ،ديدار با خانواده شهدا ، برگزاري جشنواره غذا ، ويزيت رايگان جوانان و برگزاري مسابقه هاي کتابخواني و برنامه هاي فرهنگي از مهم ترين برنامه هاي هفته جوان در شهرستان قصرشيرين است.
قصرشيرين در غرب استان کرمانشاه بيش از 27 هزار تن جمعيت دارد.
3012/3033
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: هفت خیابان و بلوار اصلی در شهر قم به منظور اصلاح گره‌های ترافیکی، بهبود وضعیت عبور عابر پیاده و بهبود وضعیت منظر شهر بازطراحی می‌شود.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: هفت خیابان اصلی شهر قم با هدف شناسایی و بهبود وضعیت گره‌های ترافیکی، بهبود وضعیت دسترسی‌های عابر پیاده، اجرای مبلمان شهری زیبا و متناسب و بهبود وضعیت فضای سبز و منظر شهری بازطراحی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای صدوقی، امام خمینی (ره)، انقلاب، شهید کله‌ی و شهیدان فاطمی از جمله این محورها هستند، افزود: رفع گره‌های ترافیکی و عبور ایمن عرضی عابر پیاده از جمله مسائلی است که در تمام این محورها پیگیری می‌شود.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم اضافه کرد: متناسب با هر خیابان و شرایط تاریخی و فرهنگی آن، مبلمان شهری در آن طراحی می‌شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به طراحی باغچه‌ها و فضای سبز در این خیابان‌ها، خاطرنشان کرد: در این طرح‌ها تابلوهای راهنمایی و اطلاع‌رسانی و کیوسک تلفن نیز جانمایی می‌شود.

وی با اشاره به تهیه این طرح برای بلوار آیت‌الله صدوقی ادامه داد: گزینه‌های مختلف توسط مشاور تهیه و بررسی شد که در نهایت گزینه برتر انتخاب شده است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم تاکید کرد: در این گزینه تقاطع خیابان اخلاقی با بلوار آیت الله صدوقی باز می‌شود تا بار ترافیکی بلوار صدوقی را وارد محور عمار یاسر کند و بار ترافیکی بلوار امین کاهش پیدا کند.

نیک خلق احمدی ادامه داد: طبق این طرح دوربرگردان مقابل ورزشگاه حیدریان و خیابان جهان‌بینی بسته خواهد شد، چراکه تقاطع همسطح اخلاقی ایجاد می‌شود، همچنین خیابان‌های مهدیه و بوعلی برای رفت و برگشت یک طرفه خواهد شد.

کد خبر 749723

دیگر خبرها

  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم