Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم فصل پیش در لیگ برتر موفق شد نتایج قابل قبولی را کسب کند، اما مشکلات مالی این تیم از همان ابتدا همراه این تیم بود. مهدی تارتار پیش از آغاز لیگ هجدهم با توجه به عملکرد خوبی که بازیکنانش در فصل قبل داشتند و بضاعت مالی این تیم ۱۲ بازیکن خود را از دست داد، اما بازهم با جذب چند بازیکن جوان و در کنار آن‌ها چند بازیکن با تجربه در لیگ هجدهم نیز نتایج قابل قبولی کسب کرد و تا هفته‌ی بیست پنجم با ۲۸ امتیاز در مکان نهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شهر جم در لیگ برتر با اینکه مالکیتش بر عهده منطقه ویژه پارس است به دلیل قانون کاهش هزینه‌های بی تاثیر در وزارت نفت حق کمک گرفتن از این وزارتخانه را ندارد و شرکت‌های خصوصی که پیش از این به آن‌ها کمی در مسائل مالی کمک می‌کردند در این فصل خبری از آن‌ها نیست.

با توجه به این شرایط بازیکنان تیم فوتبال پارس تا به اینجای لیگ با دریافت ۳۵ درصد از قراردادشان کمترین دریافتی را بین تیم‌های لیگ برتری داشته اند. بازیکن پارس که جمعه ۳۰ فروردین باید میزبان تیم فوتبال سپیدورد رشت باشند دیگر تحملشان تمام شده و با انتشار پستی نسبت به شرایط مالی باشگاه به شکل دست جمعی اعتراض کردند. آن‌ها در این پست نوشتند در بازی مقابل سپیدرود با تمام قوا بازی خواهند کرد، اما بعد از این دیدار در صورتی که مطالبات بازیکنان پرداخت نشود عواقب اتفاقات برعهده مسئولان این باشگاه خواهدبود.

متن مشترک بازیکنان پارس جنوبی جم در اعتراض به شرایط مالی این باشگاه:

"با سلام خدمت هواداران فهیم و دوست داشتنی تیم پارس جنوبى جم. ما بازیکنان، کادر فنى، کادر پزشکى و تدارکات تیم تا این لحظه از هیچ تلاشى براى خوشحال کردن شما و موفقیت تیم دریغ نکردیم و همیشه با تمام توان در تمرینات و مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم لحظه اى دل شما عزیزان را شاد کنیم، ولى متاسفانه علیرغم قول‌هاى مکررى که مسئولان شهر جم و باشگاه دادن تا این لحظه هیچکدام محقق نشده از این رو بازیکنان با تمام توان در بازى با سپیدرود به خاطر شما هواداران شرکت می‌کنیم و بعد از بازى با سپیدرود هر اتفاقى افتاد عواقبش متوجه مسئولان باشگاه و استان است. چون فوتبال حرفه ى ما است و تنها درآمد ما از این شغل تامین می‌شود. تا امروز کمترین دریافتى در بین ١٦ تیم لیگ برتر در این فصل را داشتیم و با توجه به پتانسیل‌های موجود در منطقه هیچ عزمى براى موفقیت تیم دیده نمی‌شود. دیگر کارد به استخوانمان رسیده، با آرزوى موفقیت در بازى با سپیدرود. یا على"

بیشتر بخوانید:

دست نشان: اردوی یک روزه‌ای را در تهران برگزار کردیم/ فشاری روی تیم پارس وجود دارد

میزبانی از غول کش در مهمانسرا به جای هتل

سپیدرودی‌ها فردا به سمت جم پرواز می‌کنند

انتهای پیام/

پست اعتراضی پارسی در مورد مسائل مالی باشگاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عملیات اجرایی راه آهن خراسان جنوبی ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد.

طرحی که ۱۳ قطعه دارد و عملیات اجرایی اش در برخی قطعات در حال اجراست و در مابقی قطعات نیز به زودی آغاز می‌شود.

 برای شتاب گرفتن این طرح امروز جلسه‌ای در دفتر معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد زیرسازی این طرح که عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شده تا دو سال آینده به اتمام برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر