Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: 16 محموله از کمک های سازمان جهاد کشاورزی این استان برای کمک به مردم مناطق سیل زده به استان های لرستان و خوزستان ارسال شد.

«مجید آنجفی » روز پنجشنبه در حاشیه اعزام کمک های سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی به مناطق سیل زده استان های غربی کشور در گفت و گو با ایرنا افزود: با جاری شدن سیل در استان های لرستان و خوزستان کمیته حمایت از مردم سیل زده این استان ها در سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل و این محموله ها متناسب با نیاز این مناطق جمع آوری و ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 20 هزار پرس غذای آماده، 12 هزار قطعه گونی، تخم مرغ، روغن مایع، برنج، عدس، مرغ، سیب زمینی و 2 محموله سویا و ذرت نیز برای خوراک دام و طیور مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان تا کنون به این مناطق ارسال شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: محموله های ارسال شده توسط سازمان جهاد کشاورزی این استان به مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان حدود یک پنجم کمک های جمع آوری شده با همکاری تولیدکنندگان، اداره های ذیربط، کارکنان و تشکل های بخش کشاورزی در این سازمان است.
وی کمک های جمع آوری شده توسط سازمان جهاد کشاورزی این استان را حدود 15 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این کمک ها با هماهنگی سازمان های جهاد کشاورزی استان های لرستان و خوزستان و بر اساس نیاز مردم به صورت مرحله ای به این مناطق ارسال می شود.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی، چهارمین قطب صنعت کشور محسوب می شود و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
این استان با وجود صنعتی بودن در زمره 10 استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که 90 هزار بهره بردار شامل 20 درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.
670 هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی در استان مرکزی وجود دارد که یک و 2 دهم درصد تولیدات کشاورزی مازاد بر نیاز استان به سایر مناطق ارسال می شود.
استان مرکزی با تولید حدود 54 هزار تن گوشت سفید، 53 هزار تن تولید گوشت قرمز، 320 هزار تن شیر، حدود 41 هزار تن تولید تخم مرغ از جایگاه ویژه ای در بخش کشاورزی و دامداری کشور برخوردار است.
1955/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جهاد كشاورزي ارسال محموله به مناطق سيل زده سيل98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار

سازمان غذا و دارو، از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابراین گزارش،در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار