Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - بلیت های مسابقه سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور بین تیم های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران چند ساعت قبل از آغاز بازی فروخته شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، مسوولین برگزاری این دیدار اعلام کردند عواید حاصل از بلیت فروشی این مسابقه به سیل زدگان گلستان اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلیت فروشی این مسابقه از صبح امروز آغاز شد و هواداران تیم شهرداری گرگان بعد از سه ساعت همه 4 هزار بلیت این بازی را خریدند.
مشاهدات خبرنگار ایرنا نشان می دهد برخی ها به دنبال ایجاد بازار سیاه و فروش چند برابری بلیت این بازی هستند که نیروهای انتظامی با همراهی عوامل حراست ورزش و جوانان در حال رصد و مراقبت و برخورد با سودجویان است.
بازی سوم مرحله نیمه نهایی بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور بین تیم های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران از ساعت 16 امروز در سالن ورزشی امام خمینی گرگان آغاز می شود.
بر اساس اعلام مسوولان، درهای سالن محل برگزاری این مسابقه ساعت 15.30 بسته می شود.
هر تیم در 2 بازی قبلی صاحب یک برد شده بودند.
3014/3091
عبدالرضا دادبود در این زمینه اظهار داشت: تمامی هماهنگی‌ های لازم برای برگزاری 2 دیدار امروز و فردا برابر شیمیدر در گرگان انجام شده است.
وی ادامه داد: فضای خاصی بر این بازی ها حاکم است و باید مراقبت کنیم و از هواداران درخواست می‌ کنم در سالن قدرتمند عمل کنند اما تمام عملکردها با آرامش باشد.
وی یادآور شد: طبق برنامه ‌ریزی‌ های انجام شده مقرر شد ساعت 15.30 درب ‌های سالن بسته شود.
شهردار گرگان خاطرنشان کرد: قبل از شروع بازی هم از ساعت 13 برنامه ‌های فرهنگی و هنری خوبی در سالن پیش‌ بینی شده تا از این برنامه ‌ها نیز با توجه به ایام جشن استفاده کنند.
3014

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال ليگ برتر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن