Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، جلسه هم اندیشی پیرامون مشکلات و مطالبات جوانان باحضور کریمی و بدری نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، معصومی و خانم گودرزی نمایندگان وزارت در طرح های مشارکت اجتماعی ، اکبر نگاهی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان اداره کل و اعضای مجمع و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل در خانه تاریخی صادقی اردبیل برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم جعفر معصومی نماینده وزارت در طرح های مشارکت اجتماعی ضمن تبریک هفته جوان به جوانان فعال و بااستعداد گفت : باید در تمامی استان خانه جوان مستقل باشد و در اختیار جوانان قرار گیرد تا فعالیت ها و جلسات جوان به صورت مستمر صورت پذیرد. در ادامه بدری نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز بااشاره به اینکه جوانان استان اردبیل توانمند و بسیار پرکار و فعال هستند گفت : باید دولت با تمام قوت و توان برای اشتغال جوانان تلاش کند تا شرمنده جوانان این مرز بوم نباشیم چراکه درصورت بها دادن به جوانان کشور روز به روز به پیشرفت های چشمگیری خواهیم رسید.   کریمی نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : مسیولان کشور و استان جهت پیشبرد اهداف باید وحدت نظر داشته باشند . وی افزود : مسئولان باید خواسته ها و مطالبات جوانان را بدانند تا بتوانند در این زمینه برنامه ریزی و تلاش کنند. وی به اشاره به اقدامات صورت گرفته در امر قانونگذاری به افزایش چشگیر وام ازدواج و تسهیلات وام اشتغال اشاره نمود و خواستار بکارگیری جوانان در امور مدیریتی شد. در ادامه اعضای مجمع سمن و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل و جوانان حاضر مشکلات خود را مطرح و خواستار رفع مشکلات و ایجاد زمینه برای اشتغال و فعالیت جوانان شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مشکلات نمایندگان مجلس ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟