Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، عباس رضایی، استاندار اصفهان، امروز پنجشنبه 29 فروردین در مراسم گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: ارتش و دیگر نیروهای مسلح در حفظ امنیت داخلی و خارجی و اقتدار کشور نقش مهمی داشته و دارند و همواره از مرزها و آرمان‌های مردم و انقلاب دفاع می کنند.
وی ادامه داد: لطف و مهربانی، مردمداری، دشمن‌ستیزی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران  از ویژگی‌های مهم ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش با تکیه بر این صفات الهی، در کنار مردم می باشد و در حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل اخیر کمک رسان مردم بوده و هستند.
استاندار اصفهان افزود: به صلاحدید امام (ره) رویکرد ارتش یک رویکرد الهی شد و  نیروهای مومن و متعهدی مانند شهید صیار شیرازی را در دل جای داد و این ارگان امروزه برخلاف دیگر ارتش‌های دنیا، فقط در جهت منافع ملی کشور و تحقق آرمان‌های الهی حرکت می‌کند.
رضایی با بیان اینکه دشمنان به خاطر ترس از نیروهای مسلح ایران هر روز موانعی برای آن ها ایجاد می کنند، خاطر نشان کرد: آنها با طرح تحریم‌هایی ناجوانمردانه و یا تهدید و تهمت ناروا نسبت به سپاه پاسداران تلاش می‌کنند تا از پیشرفت کشور جلوگیری کنند.
وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی با قرار دادن تکیه بر امر مهم آموزش به عنوان یک الگوی اصلی، همواره به دنبال دفاع از مرزهای کشور بوده است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران باید با رعایت نظم و هماهنگی و تبعیت از فرماندهی کل قوا  و با الگوگیری از فرماندهان بزرگی همچون شهید صیاد شیرازی، این مسیر با قدرت بیشتری ادامه دهد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اصفهان روز ارتش رژه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت