Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۸ پیاده کردستان گفت: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در تثبیت و ماندگاری انقلاب داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج،امیر سعید اثنی‌عشری امروز(29فروردین)در مراسم سان و رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در کردستان که در بلوار آزادگان شهر سنندج برگزار شد،گفت: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در تثبیت و ماندگاری انقلاب داشتند و در دوران جنگ تحمیلی که کشورمان مورد حمله و تهدید همه جانبه صدام قرار گرفت، ارتش تنها نیروی منظم و آموزش‌دیده بود که با تمام توان همراه با نیروهای  دیگردر مقابل نیروهای بعثی مقابله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه  با اشاره به نداهایی که در بحث انحلال ارتش در اوایل انقلاب وجود داشت اظهار داشت: در آن دوران بنیان گذار انقلاب با آن دوراندیشی و بصیرتی که داشتند و با توجه به شناختی که از ارتش داشتند، برای اینکه به تمام صحبت‌ها پایان دهند، 29 فروردین ماه را به عنوان روز ارتش نام‌گذاری کردند.

 اثنی‌عشری افزود:‌ امام خمینی (ره) دستور فرمودند که ارتش باید بماند و از کشور و مردم دفاع کند، در حقیقت با این اقدام امام راحل ،ارتش از نو احیا و حیات دوباره پیدا کرد.

 

وی افزود: در آن دوران بنیان گذار انقلاب به ارتش اعتماد کردند و در این 40 سال که از انقلاب اسلامی عزیزمان می‌گذرد به اعتماد امام راحل پاسخ مثبت دادند.

 

اثنی‌عشری افزود:‌ فلسفه نیروهای مسلح در نهایت خدمت به مردم است  چه در زمان جنگ، در میدان نبرد و یا یک زمان موضوع بلایای طبیعی است و بنا به نیاز کشور در عرصه های مختلف برای خدمت رسانی به مردم حاضر می‌شوند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز به حمدالله نیروهای مسلح ایران اسلامی از چنان قدرت و صلابتی برخوردار هستند که در سایه همین قدرت کشور ایران در منطقه به عنوان کشوری تاثیرگذار مطرح است و دشمنان از این نیروی مقتدر در هراسند.

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان رژه روز ارتش روز ارتش خبرگزاری سیل شبستان خسارت سیل کمک به سیل زدگان روز جوان سیل خوزستان تثبیت انقلاب نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المهریه، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه گفت، باید درک کنیم که علت یاوه‌گویی اسرائیل ایمنی آن در برابر مجازات است، این رژیم می‌داند واکنش جهان عرب و اسلام ضعیف خواهد بود به همین علت مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شود ما بر همین اساس، چهارمین دور عملیات خود را اعلام کردیم چهارمین دور عملیات شامل دو بخش است؛ بخش اول تلاش نیرو‌های مسلح یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی از جمله دریای مدیترانه است. بخش دوم این مرحله عملیات مربوط به رفح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البخیتی ادامه داد: اگر این رژیم تهاجم به رفح را آغاز کند ما اجرای بخش دوم این عملیات را شروع خواهیم کرد. در این بخش از عملیات در صورت حمله به رفع ما همه کشتی‌های شرکت‌هایی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند هدف قرار خواهیم داد، به همین علت آمریکا و انگلیس باید رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا نسل کشی در غزه را متوقف کند و به محاصره این منطقه پایان دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های نیرو‌های مسلح یمن گفت، نیروی موشکی یمن اکنون آماده و در جستجوی اهداف مورد نظر است تا به آنها حمله کند.

 

دیگر خبرها

  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند