Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:41:36 GMT

چهار مسجد و حسینیه در فارس افتتاح و کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۵۸۶

چهار مسجد و حسینیه در فارس افتتاح و کلنگ زنی شد

شیراز-ایرنا-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، در مجموع با هزینه 25میلیارد ریال، یک حسینیه و مجتمع فرهنگی در این استان به بهره برداری رسید و عملیات ساخت سه مسجد نیز آغاز شد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حسینیه و مجتمع فرهنگی جواد الائمه در وستای باغ چاله شهر اسیر از توابع شهرستان مُهر در زمینی به مساحت 600مترمربع و با اعتبار هفت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین کلنگ زنی مسجد شهرک مسکن مهر در شهر کارزین با زیر بنای 320 متر مربع با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام شد.
موسوی اضافه کرد: عملیات ساخت مسجد بخش برمک شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی نیز در فضایی به وسعت 350مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس اظهار داشت: یکی دیگر از این طرح ها کلنگ زنی مسجد شهرک شهید مرادی بخش ارژن شیراز است که در زمینی به مساحت 500 مترمربع با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته خواهد شد.
موسوی گفت: اعتبار این طرح های عمرانی از محل کمک های خیران و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تامین شده و پیش بینی می شود سه مسجدی که عملیات اجرایی آن آغاز شده ظرف مدت 10ماه به بهره برداری برسد.
9873 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اوقاف و امور خيريه افتتاح و كلنگ زني طرح فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی