Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاحی با بیان اینکه توجه به آموزش از سطوح ابتدایی از ضروریات توسعه است، گفت: تا کنون ۸۰۰ هزار اردوی جهادی در کشور انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری شبستان از رشت، «رسول  یاحی» امروز( پنج‌شنبه، 29 فروردین ) در چهل و پنجمین نشست ماهانه توسعه با عنوان "سپاه پاسداران و توسعه در ایران " در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان اظهار کرد: سپاه با هدف افزایش امنیت و خنثی کردن گروهک‌های منافقین داخلی و خارجی در سال 58 به فرمان معمار کبیر انقلاب تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                   

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه 40 هزار مستشار در ایران وجود داشت گفت: با شکل‌گیری سپاه پاسداران توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

 

وی به فعالیت‌های سپاه در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف پرداخت و با بیان اینکه توسعه مقوله‌‌ای پیچیده است که حاکمان باید بدان توجه داشته باشند تصریح کرد: عقلانیت نخستین کاری است که در ریل‌گذاری توسعه باید بدان نگاه ویژه‌ای شود.

 

یاحی حضور سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف را موجب توسعه بخش‌های مختلف اعلام و بیان کرد: در کشور 46 میلیارد مترمکعب سد وجود دارد که 25 میلیون مترمکعب آن توسط سپاه پاسداران احداث و اجرا شده است.

 

یاحی ادامه داد: همچنین از مجموع 9 هزار کیلومتر ریل در کشور، ساخت سه هزار کیلومتر توسط  سپاه پاسداران انجام شده است.

 

*بازسازی 8 هزار روستا توسط سپاه پاسداران

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون 800 هزار اردوی جهادی در کشور انجام شده است.

 

وی افزود: 39 هزار روستا در کشور وجود دارد که از این مجموع، هشت هزار روستا توسط سپاه پاسداران و بسیج بازسازی شده است.

 

یاحی با بیان اینکه 350 پایگاه استعدادیابی توسط سپاه راه‌اندازی شده است ادامه داد: سالانه 10 هزار یادواره شهدا در کشور برگزار می‌شود.

 

یاحی افزود: از 2هزار کیلومتر آزادراه کشور، یک هزار و 500 کیلومتر توسط قرارگاه خاتم احداث شده است.

 

فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زلزله اخیر کرمانشاه پرداخت و تصریح کرد: ساخت یک هزار مسکن به سپاه پاسداران سپرده شده بود که از این مجموع تا کنون 800 خانه ساخته و تحویل داده شده است.

 

وی به افق 1404 اشاره و خاطرنشان کرد: برای تحقق این افق از نظر امنیتی و نظامی پیشرفت چشمگیری داشته اما در دیگر بخش‌ها در وضعیت اسفناکی قرار داریم.

 

*فرهنگ توسعه در جامعه نهادینه شود

فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در همه بخش‌ها می‌توانیم با مدیریت، برنامه‌ریزی و تعاملات ویژه به‌مانند بخش امنیتی و نظامی پیشرفت داشته باشیم.

 

یاحی با اشاره به اینکه ایران در جنگ تروریستی عراق و سوریه 16 میلیارد تومان بر اساس اطلاعات دریافتی هزینه کرده است، تصریح کرد: اکنون ایران با قدرت نظامی در سواحل مدیترانه از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع می‌کند.

 

وی به افزایش فرهنگ توسعه در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: فرا گرفتن آداب گفت‌وگو و ارتباطات مناسب با محیط اطراف و خارج از مرزها از مهمترین مقوله‌های است که باید در راستای توسعه بدان توجه شود.

 

فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: توسعه در جاده‌های کشور صورت گرفته اما متاسفانه فرهنگ مقررات ایمنی، رانندگی و ترافیک در جامعه نهادینه نشده و سالانه در جاده‌ها 20 هزار کشته و یکصد هزار مصدوم گزارش می‌شود.

 

یاحی با تاکید براینکه ملتی توسعه‌یافته از لحاظ فرهنگی در بخش‌های مختلف نیستیم، افزود: احترام به حقوق دیگران، عقلانیت و آموزش از مقوله‌های مهم در بخش توسعه محسوب می‌شود.

 

وی به آموزش از سطح ابتدایی در جامعه اشاره و اضافه کرد: با آموزش در حوزه‌های مختلف انسان توسعه یافته تربیت خواهد شد.

 

فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به شعار سال اشاره و اظهار کرد:  اگر اشتغال جوانان در کشور حل شود هویت جوانان حفظ و زمینه ازدواج  نیز مهیا می‌شود.

 

یاحی اذعان کرد: بی‌توجهی به اشتغال جوانان ضربات و آسیب‌های جدی بر پیکره نظام وارد می‌کند و با حل این معضل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مرتفع می‌شود.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سیل رژه روز ارتش روز ارتش خبرگزاری خسارت سیل شبستان کمک به سیل زدگان ارتش روز جوان سپاه پاسداران اشتغال توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078363 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه