Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد باقری امام جمعه اسالم (گیلان) در یادداشتی اختصاصی که در اختیار عصر ایران قرار داد نوشت:

دیروز بعد از بیست سال به دعوت چند نفر از دوستان برای تماشای مسابقه فوتبال به ورزشگاه آزادی رفتیم.

تغییر گیت های ورودی نسبت به بیست سال پیش اولین چیزی بود که توجهم را جلب کرد، بلیط فروشی جدید و تونل های رنگ شده و صندلی های پلاستیکی تنها تغییراتی بود که به چشم می آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم سه مرحله بازرسی بدنی دقیق و تأکید بازرسان بر همراه نداشتن سیگار، همین که وارد سکوها شدیم دودهای متفاوت با رایحه های متعدد به مشام می رسید که بعضی رایحه ها، رایحه سیگار نبود.

یکی از همراهان گفت: بوی گل است، ابتدا باور نکردم، تا اینکه خودم در تونل ورزشگاه دیدم که چند جوان در فضایی که باید فضای سلامتی و صحت جسم و روح باشد، چگونه مستانه بر کاغذ لول شده پک می زنند.

بماند که مواد مخدر چه آثار مخرب و خانمان سوزی بر جسم و روح انسان به خصوص بر مغز و سلول های خاکستری آن می گذارد. سوال این است که علیرغم بازرسی ها دقیق و حساس بدنی چگونه این همه سیگار و مواد مخدر وارد ورزشگاه می شود؟

این همه برنامه های پر زرق و برق و پر هزینه ورزشی در این سالها چه اقدامی برای بالا بردن سطح فرهنگی ورزشگاه ها کرده اند؟

با خودم فکر کردم حالا که لیگ برتر و حرفه ای داریم و بعد از بیست به ورزشگاه میروم لابد سطح فرهنگ ورزشگاه ها خیلی بالا رفته است.

البته رسانه ملی همیشه صداهای ناهنجار ورزشگاه را سانسور میکرد که ما صداها و الفاظ رکیک را نشنویم ولی دیروز با گوشهای خودم کلی کلمات کشدار و فحشهای ناموسی شنیدم که در مقایسه با درد ورود مواد مخدر به ورزشگاه چیزی به حساب نمی آید.

همیشه درد ورزش را، درد بی پولی و نبود امکانات به ما نشان داده اند، ولی دیروز بعد از بیست سال برایم مسجل شد، درد ورزش ما درد پول و امکانات نیست، بلکه درد فرهنگ است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امام جمعه اسالم ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!