Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: جوانان دانشجو با بازار کار فاصله دارند و برای رفع این فاصله باید مهارت های لازم را آموزش ببینند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان افزود: جوانان بعد از فراغت از تحصیل وارد کارهایی می شوند که با رشته تحصیلی آن ها مرتبط نبوده و این موضوع باید در دانشگاه ها مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: استعدادهای جوانان باید در دوران دانشجویی شناخته شده و با مهارت آموزی در حوزه های مختلف کشاورزی ، صنعت ، گردشگری و سایر رشته ها زمینه حضور موثر جوانان در مباحث توسعه ای فراهم شود.
بهنامجو به تحصیل 47 هزار دانشجو در دانشگاه های استان اشاره کرد و گفت: جوانان باید با توانمندسازی در بخش های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در رشته های مرتبط مشغول به کار شوند.
وی با تاکید بر تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان گفت: باید مسائیل مختلف جوانان با حضور و مشارکت خود جوانان از نقاط مختلف استان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم ارائه شود.
استاندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه جوانان استان نیازمند مکانی ثابت برای خانه جوان هستند ، افزود: در صورت همکاری وزارت ورزش و جوانان و اختصاص اعتبارات لازم ساختمان استانداری در اختیار جوانان قرار می گیرد.
3006/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فاصله دانشگاه بازار كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این نمایشگاه باهدف ارتقای مهارت و رشد اجتماعی دانش آموزان بر پا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای