Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:56:10 GMT

۴ میلیارد ریال اموال سرقتی در ساری کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۳۶۷

۴ میلیارد ریال اموال سرقتی در ساری کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ناصر علی صفر پور اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، سارقین، مجرمین سابقه دار طرح عملیاتی ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری اجرایی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی در بازدید از مخفیگاه سارقان و مجرمان این منطقه موفق به کشف ۲ دستگاه پمپ آب، دو دستگاه کف کش، یک دستگاه موتور روبین، دو دستگاه کولر اسپیلت، یک دستگاه تیلر کشاورزی، چهار تخته فرش، یک دستگاه تلویزیون، سه دستگاه جاروبرقی، یک دستگاه یخچال و… مجموعاً به ارزش ۴ میلیارد ریال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صفرپور از دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری چند نفر از خرده فروشان مواد مخدر و کشف مجموعاً ۲ کیلو گرم مواد مخدر و مقادیر زیادی مشروبات الکلی دست ساز از این افراد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و برقراری نظم، آسایش و آرامش برای مردم است.

کد خبر 4594696

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران سرقت ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمود‌های سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

سردار یحیی الهی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مالخر خبر داد.

سردار الهی کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی) و ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتادین متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تقیب مراجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان